חנן בן ארי משתף: ההופעה בקיסריה כמעט התבטלה

אחרי שבוע קיסריה שהביא אלפי ישראלים לצפות בהופעות של האמן הסרוג, חנן בן ארי מספר כי ההופעה האחרונה כמעט התבטלה בגלל סיבה מוזרה במיוחד, דבר שגרם לו להתחיל לנגן בפסנתר ולעשות שירה בציבור: "חצי שעה של קסם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/22 18:36 כב בסיון התשפב

חנן בן ארי משתף: ההופעה בקיסריה כמעט התבטלה
חנן בן ארי, ההופעה כמעט התבטלה, צילום: Yossi Aloni/Flash90

שבוע קיסריה של הזמר הישראלי האהוב חנן בן ארי, הסתיים אחרי סדרת הופעות ענק באמפי המבוקש עם אלפי ישראלים שגדשו את המקום. היום (ג') שיתף הזמר הסרוג באחד הרגעים הדרמטיים שהיו מאחורי הקלעים במהלך ההופעה האחרונה.

"לא ממש סיפרתי, אבל בחמישי האחרון בקיסריה, כמעט התבטלה ההופעה", אמר בן ארי וחשף כי, "היו רוחות חזקות מאד מהבוקר, ומהנדסי הבטיחות אמרו שאם זה יימשך ככה לא נוכל לעלות לבמה. שעה לפני תחילת ההופעה, הודיעו לנו שהרוחות נרגעו קצת ושאפשר יהיה לעלות אבל רק בשעה 22:15. שזה אומר - באיחור מטורף".

"הסתכלתי על הקהל שכבר מילא את האמפי, ואמרתי לעצמי שאין מצב שניתן להם לחכות. אז עליתי אל בימת הפסנתר הקטנה, שיתפתי את הקהל במצב, והצעתי שנעשה שירה בציבור, רק הם ואני, עד שהלהקה תוכל להצטרף. מפה לשם, חווינו חצי שעה של קסם", שיתף הזמר.

"תודה לאל על התקלות שהחיים מביאים איתם ותודה לכם שבאתם והייתם לא מנומסים בכלל", הוסיף בן ארי והזמין את הקהל לשתף ולספר איך היה להם.