האושיה הדתית חושפת: "לא כל כך הסתדרנו בתקופת הנידה"

מדריכת הכלות נטע ברודיאנסקי שמתחזקת עמוד אינסטגרם עם עשרות אלפי עוקבים סיפרה בסוף השבוע על ההתמודדות האישית עם שמירת נידה: "לא ידעתי איך מתחזקים את הקשר בלי המגע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/22 23:16 יב בסיון התשפב

האושיה הדתית חושפת: "לא כל כך הסתדרנו בתקופת הנידה"
בני זוג, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

האושיה הדתייה נטע ברודיאנסקי, אחת ממדריכות הכלות המפורסמות בישראל שיועצת לזוגות, כלות ורווקות ואף השיקה קורס ראשון מסוגו על איך מתחזקים את הקשר בימי הנידה, מספרת בראיון חשוף ל'מאקו' על ההתמודדות שלה עם האיסור נידה.  

נטע ברודיאנסקי: "לא ידעתי איך מתחזקים את הקשר בלי המגע"

בכתבה שפורסמה בסוף השבוע כתבה ברודיאנסקי: "בעלי ואני לא כל כך הסתדרנו בתקופת הנידה, הרגשתי כאילו אנחנו שני זוגות שונים, זוג מהמם בתקופה שבה אנחנו מותרים וזוג שלא מצליח לפצות על הריחוק הפיזי בזמן שאנחנו אסורים. חוסר המגע גרם לי להרגיש לא נאהבת, הריבים בימים האלה התעצמו וממש פחדתי שככה ייראו כל החיים שלנו בימי הנידה, ניסיתי להבין איך לעזאזל הן עוברות את זה בשלום ועוד מספרות שזה מועיל לקשר. ידעתי כמובן שטהרת המשפחה זה דבר עצום עבור הזוגיות שלנו, אבל לא ידעתי איך מתחזקים את הקשר בלי המגע". 

אחרי חיפוש ארוך, ברודיאנסקי מצאה שלל פתרונות עליהם היא מרחיבה בקורס החדש שלה, על אחד הפתרונות שפיתחה סיפרה ל'מאקו': "בילויים זוגיים בימי הנידה הם לא בזבוז כסף. שווה לאכול במסעדה גם אם לא מתחבקים. יתר מדי נשים מוותרות על בילויים משותפים בימי הנידה ושוכחות ש40% מחיי הנישואין שלנו הם ימי הנידה. אם נוותר מראש על 40% מהזמן המשותף שלנו יהיו לכך השלכות ישירות על הקשר הזוגי וזה ייצור ריחוק רגשי. תחליטו על יום קבוע שבו אתם יוצאים לבילוי או להליכה בפארק ותעשו את זה בכל שבוע, בלי קשר למצב הטהרה". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן