שמחה כפולה: שרן השכל מגלה פרט מרגש על ההריון

חברת הכנסת מטעם תקווה חדשה שיתפה לאחרונה את הבשורה על ההריון החדש, והפעם היא חולקת עוד בשורות משמחות, ומגלה כי היא נושאת שתי עובריות | שיהיה בשעה טובה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/05/22 21:26 טז באייר התשפב

שמחה כפולה: שרן השכל מגלה פרט מרגש על ההריון
שרן השכל, צילום: דוברות

שנה וחצי חלפה מאז נולדה יעל, בתם הבכורה של חברת הכנסת שרן השכל ובעלה אייל הרפז, זאת לאחר ארבע שנים של טיפולי פוריות קשים. לאחר שלאחרונה חשפה יו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת, כי היא שוב מצפה, מתברר כי יש לה עוד בשורה חיובית במיוחד. 

בראיון שהעניקה הערב (ג') לליאור קינן בחדשות 13 סיפרה השכל כי היא נושאת תאומות בנות. "עוד לא סיפרתי, וזה הריון יותר מורכב". חברת הכנסת הצעירה התייחסה גם להשפעת המתיחות הקואליציונית על חיי המשפחה ואמרה, "האופוזיציה כבר ניסתה לבוא ולגשש מתי יולדים, ומתי הם יספיקו ככה לקחת את המרווחים וגם להם לא סיפרתי". 

באשר לקיזוז שיאפשר לה לקחת חופשת לידה, אמרה, "התחלתי לדבר עם מספר חברות כנסת בעניין הזה  ואני מקווה שזה יתאפשר". בעודה מצביעה על בטנה סיפרה בחיוך, "אני אומרת להן, תחכו עד שבוע 40, אנחנו צריכים להחזיק את הממשלה". 

בעבר סיפרה בראיון לחדשות 12 על המסע המפרך להריון. "בהתחלה לא האמנו וניסינו להנמיך ציפיות ולעשות את הבדיקות. עד שהבנו - כן, זה קרה, זה באמת באמת קרה, זה לא חלום, וזאת הייתה התרגשות שיא. לדעתי עברנו את זה לפחות תשע פעמים, וזה תשע פעמים שכל פעם את למעשה נכנסת להיריון. ברגע שמחזירים את העובר, את בעצם נמצאת בהיריון ואת מתפללת ומקווה ומייחלת, וכל פעם את מתאכזבת, בשלב כזה או אחר, מתישהו זה מגיע".