יהודה לוי נחשף: "השכינה נמצאת מעל היצירה הזאת"

לקראת עליית הסדרה המדוברת "ריקוד האש", בה הוא מגלם בן של אדמו"ר נחשב, השחקן האהוב מספר על תהליך היצירה והעבודה עם הבמאית החרדית רמה בורשטיין ומגלה על העולם הרוחני שלו: "מלקט לעצמי מהרבה גישות ותורות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/04/22 12:07 כג בניסן התשפב

יהודה לוי נחשף: "השכינה נמצאת מעל היצירה הזאת"
יהודה לוי, מתקרב לשכינה, צילום: שלמה גלבר

שנה גדושה באירועים עברה על השחקן יהודה לוי. השתתפות בסדרות פופולריות, זכייה בפרסים וגם הפסדים, ובעיקר, הגירושים משלומית מלכה אחרי ארבע שנות נישואים. למרות הכל, לוי בוחר להמשיך הלאה, לתחזק את העיסוק המשמעותי שלו בחיים - המשחק, יחד עם סדרה חדשה בכיכובו שתעלה היום (א') ב-YES, בה הוא מגלם את דמותו של בן האדמו"ר. 

בריאיון לאיתי סגל ב"7 לילות" בסוף השבוע האחרון, התייחס יהודה לוי לעבודה עם הבמאית החרדיה עטורת הפרסים רמה בורשטיין: "אני מאמין שהכל הגיע אליה ברמת תקשור רוחני הכי גבוהה. רק בלהסתכל עליה ולשמוע אותה אתה מקבל עולם. זכיתי. השכינה נמצאת מעל היצירה הזאת. כולם היו חלק מצבא הלב".

"מלקט לעצמי מהרבה גישות ותורות, לא רק יהדות", הוא עונה לשאלה איפה הוא ממקם את עצמו על הספקטרום האמוני, "יש לא מעט גישות רוחניות, הוגי דעות ופילוסופים שמדברים אליי. אלן ווטס, ג'ורדן פיטרסון, בודהיזם".

הסדרה "ריקוד האש" שתעלה הערב ב-YES, עוסקת בקהילה חרדית סגורה, בה נתן (יהודה לוי) הוא בנו הבכור של האדמו"ר שהלך לעולמו, ואמור לרשת את תפקידו. אלא שנתן נוהג להיות "רב של נשים", מה שמעיב על קבלתו על ידי הקהילה וגורם למאבק מול אח הצעיר (עידו ברטל). הרב נתן הבטיח לא לחזור לעיסוקו כשהתחתן אבל ההבטחה שלו מופרת כשהוא פוגש את פייגי (מיה עברין) בת ה-17 ברגע אחד נואש שלה כשהוא אינו מצליח לעמוד מנגד. בעקבות המפגש החיים של שניהם משתנים.

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן