הג'וב החדש של ראש המוסד לשעבר יוסי כהן

היוניקורן הישראלי קלארוטי מודיע על רכישת מדיגייט לאחר סבב גיוס של 400 מיליון דולר, סבב אותו הוביל ראש המוסד לשעבר יוסי כהן דרך סופטבנק. לאחר הרכישה יעבור כהן לדירקטוריון קלארוטי

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/21 21:38 ד בטבת התשפב

הג'וב החדש של ראש המוסד לשעבר יוסי כהן
יוסי כהן, צילום: Marc Israel Sellem/POOL

חברת הסייבר הישראלית קלארוטי (Claroty), שהפכה ליוניקורן ביוני האחרון, הודיעה היום (ד') על סגירת סבב גיוס בסכום של 400 מיליון דולר וחתימה על הסכם לרכישת חברת מדיגייט (Medigate) הישראלית. את סבב הגיוס המרשים הוביל ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, שמכהן כמנהל ההשקעות של SoftBank בישראל, והוא יצטרף לדירקטוריון קלארוטי.

חברת מדיגייט היא חברה העוסקת באבטחת התשתיות הקריטיות עבור בתי חולים, כולל מכשור רפואי, והיא נקנתה על ידי קלארוטי במטרה לאבטח את כל המערכות הפיזיות המחוברות לרשת במגזרי התעשייה, הבריאות ובסביבות ארגוניות.

יוסי כהן מסר: "יוזמות של טרנספורמציה דיגיטלית מניעות כיום את המערכות הפיזיות החיוניות שאנו מסתמכים עליהן לצרכים האנושיים הבסיסיים ביותר. לכן אבטחת מערכות אלה עוסקת, בסופו של דבר, בהפחתת סיכונים לחיי אדם. הטכנולוגיה של קלארוטי מספקת מענה לבעיה בעלת סיכון גבוה ומאפשרת טרנספורמציה דיגיטלית בטוחה, ואנו להוטים לשתף פעולה עם הצוות שלה במסע להגנה על התשתיות הקריטיות שמהוות את הבסיס למהפכת ה-AI".