בעלה של תמר זנדברג: "השנה ב"ה ספרתי כל יום בעומר"

אורי זכי ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏מייסד החזית להגנת הדמוקרטיה ובעלה של חברת הכנסת ממרצ, ברך את קבוצת הוואטסאפ של בחזית החדשות, ששלחה במשך כל יום תזכורת לספירת העומר. כשנשאל מדוע הוא מקפיד השיב על ידי הציתות המחייב מהתורה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/21 22:46 ד בסיון התשפא

בעלה של תמר זנדברג: "השנה ב"ה ספרתי כל יום בעומר"
סופר עומר. אורי זכי יחד עם רעייתו תמר זנדברג, צילום: פלאש 90

הערב (ש') הושלמה ספירת העומר לשנת תשפ"א, ובכל שנה עבור רבים בישראל מדובר במצווה שקשה לעמוד בה מבלי לפספס. אך יש כאלו המשקעים מאמצים כדי לעמוד במצווה ונעזרים בתזכורות לנייד, בעזרת אפליקציות שונות. בין אלו שכן עמדו במשימה השנה הוא הפעיל הפוליטי אורי זכי, הידוע בעיקר בתור בעלה של ח"כ תמר זנדברג ממרצ.

זכי הוא גם ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏מייסד החזית להגנת הדמוקרטיה, ויו"ר הנהלת מרצ, הערב הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "השנה ב"ה ספרתי כל יום בעומר. תודה ל'בחזית החדשות' על תזכורת הווטסאפ המצוינת שלהם שבוע טוב וחג שמח". הציוץ תוך זמן קצר הפך ללהיט וזכה לתגבות רבות ולייקים.

בין המגיבים בלט עוקב ששאל את זכי מה לו ולספירת העומר, זכי השיב את הפסוק מהתורה המחייב לספור: "וּסְפַרְתֶּם לָכֶם מִמָּחֳרַת הַשַּׁבָּת, מִיּוֹם הֲבִיאֲכֶם אֶת עֹמֶר הַתְּנוּפָה שֶׁבַע שַׁבָּתוֹת תְּמִימֹת תִּהְיֶינָה. עַד מִמָּחֳרַת הַשַּׁבָּת הַשְּׁבִיעִת תִּסְפְּרוּ חֲמִשִּׁים יוֹם וְהִקְרַבְתֶּם מִנְחָה חֲדָשָׁה לַה'". זכי על אף השתייכותו למרצ הנדמית כחילונית גמורה, הוא אדם שומר מסורת.  

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן