ברנז'ה: נדב איל עוזב את חדשות 13

עורך חדשות החוץ הוותיק של הערוץ הודיע על עזיבה אחרי למעלה מעשר שנים, ויעבור לכתוב במוסף שבת של ידיעות אחרונות וב-ynet: "לכתיבה יש קסם משלה וקצב שונה מהעשייה הטלוויזיונית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/20 21:56 כט בחשון התשפא

ברנז'ה: נדב איל עוזב את חדשות 13
אולפן חדשות 13, צילום: חדשות 13

נדב איל עוזב את חדשות 13. אחרי למעלה מעשור בערוץ 13 ובקודמו, ערוץ 10, הפרשן ועורך חדשות החוץ הוותיק של הערוץ הודיע כי הוא עוזב, ועובר לכתוב טור קבוע ב'ידיעות אחרונות'. איל כתב כי ימשיך לשמש כפרשן בערוץ מדי פעם.

"אחרי למעלה מעשר שנים בערוץ 10 ו-13, החלטתי לחזור לעשות משהו שאני אוהב במיוחד - לכתוב". כתב איל בחשבון הטוויטר שלו. "אני שמח להצטרף למוסף שבת של ידיעות אחרונות, אכתוב גם בימי השבוע, אכתוב ב-ynet ואעשה פרויקטים נוספים".

לדברי איל, "לכתיבה יש קסם משלה, וקצב שונה מהעשייה הטלוויזיונית, והחלטתי שזה משהו שאני זקוק לו ברגע הזה". הוא הוסיף כי "אעזוב את תפקידי כעורך חדשות החוץ בחדשות 13, אך אמשיך לשמש כפרשן בחברה בתדירות מסוימת".

איל (41) החל את דרכו בגלי צה"ל, שם שימש כתב שטחים ובהמשך כתב מפלגות. הוא הצטרף לערוץ 10 עם הקמתו ב-2002, ובהמשך כתב גם במעריב, שימש כשליח העיתון באירופה, ובהמשך חזר לערוץ 10 ומכהן מאז 2010 כעורך חדשות החוץ של הערוץ, שהפך בהמשך לערוץ 13.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן