אודי דוידי אומר תודה

אחרי שמכר 100,000 אלבומים, הזמר הפופולארי משחרר סינגל חדש, בו הוא מודה לאלוהים ולקהל מאזיניו: "אני לעצמי אין בי כלום, עכשיו שתיקה, זמן לומר תודה"

חדשות כיפה אלעד רותם 21/05/12 11:43 כט באייר התשעב

אודי דוידי אומר תודה
יח"צ, צילום: יח"צ

לאחר שמכר 100,000 אלבומים, הזמר הפופולארי אודי דוידי, אומר תודה. את רגשותיו של דוידי הוא מבטא בסינגל חדש: 'עכשיו שתיקה: זמן לומר תודה'. בשיר החדש הוא מתאר כי "אני לעצמי אין בי כלום, מעפר אני בא ואליו אשוב, עכשיו שתיקה, זמן לומר תודה".

דוידי פרץ למוסיקה היהודית לפני כעשור עם האלבום "דבר אליו". התחלת הדרך היתה במקביל לרעיית הצאן בהרי חברון שנתנו השראה, ההמשך היה משולב במערכת תופים בירכתי הבמה - כשהקהל תוהה איפה מתחבא הזמר, אבל ההמשך המפתיע לא הותיר לדוידי ברירה, אלא להתמקד במוסיקה ולהתייצב בקדמת הבמה.

ההיסטריה עשתה את שלה והאלבום הרביעי "רוחות טובות" הגיע בזריזות למעמד אלבום זהב. לפני כשנה, אודי שבר שיאים של השמעות וחשיפה גם בתקשורת הכללית. במשך שלושה שבועות ברציפות היה השיר "בן אהוב" המושמע ביותר בכלל תחנות הרדיו בישראל.

כעת מתברר כי ארבעת האלבומים הקודמים של דוידי: דבר אליו, חוזר אליך, לכל זמן ורוחות טובות - הגיעו גם הם, כל אחד בקצב שלו - יחד לקו הסיום של אלבום זהב.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן