להב"ה משיקים "מלשינון" נגד התבוללות

לקראת יום הכיפורים השיקו בארגון "קו מלשינון" המאפשר לציבור לדווח על נשים יהודיות המקיימות זוגיות עם גויים. מנכ"ל הארגון, בנצי גופשטיין: "אנחנו הולכים לקראת אסון, נעשה הכל כדי להציל את בנות ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/09/13 13:46 ה בתשרי התשעד

להב"ה משיקים "מלשינון" נגד התבוללות

ארגון להב“ה הפועל נגד התבוללות בישראל השיק ”קו מלשינון“ לקראת יום הכיפורים שיצויין השבוע, באמצעותו ניתן לדווח על נשים יהודיות הנפגשות או מקיימות זוגיות עם גויים. בלהב“ה ציינו כי בארגון ”יתפללו על אותן בנות“ וכן ידווחו ”על גויים המטרידים צעירות“.

מנכ“ל להב“ה, בנצי גופשטיין, ציין כי ”מדובר בתופעה קשה ביותר הכוללת אלפי מקרים של יהודיות יוצאות עם גויים, עד היום טיפלנו ביותר מאלף מקרים, בחלקם מדובר גם בבנות שמגיעות מבתים מבוססים“.

לדבריו, ”מדינת ישראל המשקיעה מליונים במאבק נגד ההתבוללות בחוץ לארץ נכשלת במאבק בהתבוללות בתוך מדינת ישראל. יש עצימת עיינים של הרשויות ואדישות מדהימה, ולצערי אנחנו הולכים לקראת אסון. ידי הארגון מלאות עבודה ודווקא בערב יום הכיפורים, אנו חושבים שיש מקום לחשבון נפש של כל הגורמים. אנחנו נשתמש בכל הכלים העומדים לרשותנו כדי להציל את בנות ישראל".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן