מנכ"ל אינטרנט רימון התפטר מתפקידו

קובי הקר, שהוביל את חברת האינטרנט המסונן מאז הוקמה בשנת 2007, התפטר על רקע "מיצוי היעדים שהצבתי לעצמי בחברה"

חדשות כיפה אורי פולק 28/07/11 20:20 כו בתמוז התשעא

מנכ"ל אינטרנט רימון התפטר מתפקידו

מנכ"ל חברת האינטרנט המסונן, קובי הקר, התפטר היום (ה') במפתיע מתפקידו. הקר, אשר הוביל את החברה מאז הקמתה בשנת 2007, שיגר מכתב לבעלי החברה בו הודיע על סיום תפקידו. במהלך תקופת כהונתו הוביל הקר את "אינטרנט רימון" לחברה המובילה בתחום סינון האינטרנט בישראל.

במכתב ששלח מוקדם יותר היום הקר לעובדי החברה, איחל להם הקר הצלחה בהמשך הדרך והתייחס לסיפוק הרב שחש בעבודתו, ששילבה עשייה מקצועית עם פעילות חינוכית וערכית. לדבריו, התפטרותו מגיעה על רקע תחושתו האישית כמי שהספיק את רוב מטרותיו בחברה - ומיצה עצמו בשורותיה.

הקר החל את דרכו כסמנכ"ל שירות לקוחות בחברת הסלולר פלאפון וכסמנכ"ל המגזר הפרטי בחברת סלקום. ניסיונו בתחום הוביל אותו באופן טבעי אל חברת האינטרנט החדשה, אשר הספיקה במהלך חמש השנים האחרונות ליצור קשרים עסקיים ומקצועיים עם ספקיות תוכן וסלולר. הוא בוגר ישיבת "נתיב מאיר" בירושלים, בעל תואר ראשון בכלכלה ובהיסטוריה כללית ותואר שני נוסף בכלכלה.

"לפני ארבע וחצי שנים לקחתי על עצמי תפקיד שהיה לו רעיון חדשני ובלתי אפשרי, ולהפוך אותו למציאות", אומר הקר בשיחה עם כיפה, "על הדרך, היו הרבה יעדי ביניים להקמת החברה ולבסס אותה כלכלית. ביום שלישי אושרו הדו"חות הכספיים של החברה המעידים כי הגעתי ליעדים שהצבתי לעצמי זו תקופה ארוכה, וכתוצאה מכך הרגשתי שאני יכול להרשות לעצמי לסיים את תפקידי ולהעביר את השרביט הלאה, אל המנהל הבא".

הקר מסביר כי השילוב בין רעיון עסקי וכלכלי לבין יוזמה ערכית וחינוכית, היה אותו שילוב שהביא אותו מלכתחילה אל התפקיד. מבחינתו, העובדה כי קמו ל"אינטרנט רימון" מתחרים שונים בישראל, המציעים בעצמם אינטרנט מסונן, מעידה על הצלחתה של החברה, שהצליחה "לקחת רעיון ערכי ומוסרי ולהפוך את כל השוק לכך שהוא מתייחס לחשיבות המינון הנכון של התוכן באינטרנט, בקריטריונים של איכות וחווית הגלישה אך גם איכות התכנים שאנחנו צופים בהם".

"החברה הפכה למותג", מסביר הקר, "קבענו נורמות מקצועיות ואיכותיות בכל מה שקשור להתנהלות התכנים באינטרנט. גם מי שהיה סקפטי בראשית דרכנו, יודע להגיד היום שהצלחנו לעמוד באתגר".

על אף שזה עתה עזב את תפקידו, הקר מפגין ביטחון ניכר ביציבותה של החברה אותה הוביל. "ל'אינטרנט רימון' אין אח ורע בעולם, אין שום ספק שפועל כפי שאנחנו פעלנו". הוא אמנם מודה כי במהלך החודשים האחרונים סבלו מנויי החברה משורה של תקלות טכניות, אך לדבריו מדובר בתקלות הקיימות בכל ספק אינטרנט שפועל בישראל. "כשיש תקלות, פותרים אותן. אנחנו לא עומדים בסדרי הגודל של החברות הגדולות בישראל, אך בסך הכל, אני חושב שהצענו מענה ראוי ללקוחות שלנו", מסביר הקר.

מבחינת עתידו המקצועי, הקר מקווה להמשיך את דרכו בתחום העסקי, המשלב גם ערכים חינוכיים. "אני מקווה להמשיך את דרכי בשילוב הזה של מהלך עסקי שיש לו תרומה לכלל. זה מה שמשך אותי מלכתחילה ב"אינטרנט רימון" ואני מקווה שאכן אפגוש בהזדמנות הזו. אני מקווה שאותה הצלחה עסקית וערכית שהייתה ב"אינטרנט רימון" תוכל לזכות לשחזורים גם במקומות נוספים", מסכם הקר.


👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן