כמו שלכל מטבע שני צדדים , אז הגיע הזמן לאחר  ניסיונות רבים  להשתיק אותנו , שנציג את הצד שלנו . 

אז האמת? התאכזבנו, כ"כ התאכזבנו שאנחנו מתביישות שקרה מקרה כזה. ואם אתם שואלים מה קרה, ברצוננו לספר סיפור קטן, סיפור שלמדנו ממנו המון, כזה שילווה אותנו הלאה, סיפור שלצערנו לא נגמר כמו בסרטים בהם הטובים מנצחים. 

למיטב הבנתנו בבית ספרנו קיים ועד הורים שתלטן המייצג חלק קטן מכלל האולפנית הנהדרת שלנו, במהלך השנים הועד מזוהה עם מאבקים שונים - מאבק החצאיות, כניסת הורים להופעת תאטרון וגולת הכותרת - פיטוריו של המנהל היקר שלנו. למיטב ידיעתנו כדי לפטר אדם, צריך סיבה, בעיה חינוכית או מוסרית, בכל זאת פיטורים זה לא מסיבה. 

אך בבית ספרנו הדבר שונה, בלשון המעטה לכם נגלה, שמנהלנו האהוב אינו בא טוב בעין לועד ההורים והדבר גרם להמון חיכוכים, מעורבות מיותרת ומזיקה וניסיונות לפיטורים. כולן ציפו וחשבו שלמרות כל הדרכים הרב ישאר, הרי בו כולם תומכים. 

אך בתקופה האחרונה רצונותיו של הועד להחלפת המנהל סוף סוף צלחו ובעזרת גורמים שונים מנהלנו פוטר ושמחו כל הקנאים. הועד לא הסתפק במעשיו ,וכמובן קצת התבלבל, כששיחק איתנו משחקי ילדים , ואותנו ניסה להתקיף בעצבים - כשאחד ההורים נכנס לקבוצה תמימה של תלמידות , לא הבנו איך זה יכול להיות . אותו הורה נכנס ואף לא חסך כששלח בקבוצה את מכתב התמיכה של ועד ההורים בפיטורים של המנהל המקסים.

וכמובן שלכולם זה נראה תקין, ובחייאת אנשים, למה לאף אחד זה לא מפריע כשהורה בועד ההורים משחק משחקים של ילדים קטנים ומציק לתלמידות, איך זה יכול להיות? האמת נספר, שבתוך כל הבלגן למדנו כמה דברים. ברצוננו להעביר אותם כאן. 

  • למדנו מהי פוליטיקה מלוכלכת , לא כזאת למען העיר והתושבים . 
  • למדנו איך בעלי כוח מנצלים את מעמדם לפגיעה באחרים . 
  • למדנו כיצד כל כך בקלות ניתן להכפיש שם של אדם יקר . 

חשבנו שהעירייה ומשרד החינוך מורכבים מאנשי חינוך. " בית חינוך ומשפחה " . מכאלה שערכי כבוד ואמת עומדים לנגד עינם , כאלה שאכפת להם ולא שומרים על מקומם . התאכזבנו , והבנו כמה המציאות שונה . כיצד במציאות ועד הורים מנהל אנשים כל כך בכירים , כיצד סוגרים עסקאות מתחת לשולחן , וכיצד הורסים חיים של בן אדם . 

התאכזבנו מזה שכולם שותקים, אנשי חינוך הם נקראים? מצחיק מאוד, זה חינוך גרוע של ילדים. התאכזבנו שאף אחד לא מדבר, כולם נעלמים, מתחבאים מאחורי מכרזים שתוצאתם ידועה מראש, כמה מדהים. ואולי תקראו לנו תמימות, אבל אנחנו שחונכנו באולפנית על ידי המנהל שלנו לערכי אהבה אמת ורעות , באמת האמנו, שיש רצון לטוב בעולם, שמשרד החינוך רוצה לחנך, וטובת התלמידים לנגד עיניו.

אז היינו תמימות , ונוכחנו לגלות , שכולם מעורבים בסיפור מלוכלך ובראש המעורבים עיריית פתח תקווה , מפלגת הבית היהודי וחבריהם המדהימים ועד ההורים היקרים , ואת זה אנחנו לא נשכח - איך בשם החינוך והאידאלים , אנשים בכירים נכנעו והרימו ידיים לקומץ של ועד הורים שאת המנהל פשוט לא אוהבים .

ובאמת נאחל בהצלחה לרשת אמ"ית הגדולה , אנחנו התרענו אתכם מראש , בחרתם גם אתם, כמו כולם לטמון את הראש . וכאן לצערנו נגמר סיפורינו המיוחד , בשנה הבאה נצא לשירות המדינה , ואת מה שאירע כאן לא נשכח . חבל שהסוף הוא לא אחר , בכל זאת זה סיפור שנמשיך לספר .

תלמידות מאוכזבות שעדיין לא מבינות מה הבעיה שלכם עם המנהל שלנו .

וכמובן המון בהצלחה למנהלת החדשה .