נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ממשיך לתקוף את הטוויטר ומאיים לסגור את הרשת החברתית, זאת בעקבות מה שהוא מכנה "השתקת קולות השמרנים". טראמפ, שמרבה להעביר את מסריו לבוחריו באמצעות הרשת החברתית, טוען כי הרשת החברתית "משתיקה" את קולות השמרנים ולמעשה מפלה אותם ממשתמשים אחרים. 

"הרפובליקנים חשים שפלטפורמות המדיה החברתית משתיקות לחלוטין את קולות השמרנים. נפעיל עליהן רגולציה או שנסגור אותן. ראינו מה הם ניסו לעשות וב-2016, ונכשלו. איננו יכולים לתת לגרסה מתוחכמת יותר של זה לקרות שוב" אמר טראמפ בזעם.

נזכיר, כי מוקדם יותר היום החלה ההתכתשות בין טראמפ לטוויטר. נשיא ארצות הברית טען כי במידה והבחירות לנשיאות ייעשו באמצעות הדואר יהיו זיופים רבים, וזאת לאחר שקולות בארצות הברית קראו לקיין את הבחירות במתכונת השונה בעקבות נגיף הקורונה והחשש מהידבקות המונית. 

"אנחנו לא יכולים לתת להצבעה רחבת היקף באמצעות הדואר להשתרש במדינה שלנו. זה ייתן חופש לרמאות, זיוף וגניבת פתקים. מי שירמה הכי הרבה ינצח. אותו דבר, מדיה חברתית. שפרו את ההתנהגות שלכם, עכשיו!!!!". לאחר הציוץ, טוויטר צירפה לינק בתחתית הפוסט וכתבה "קבלו את העובדות לגבי בחירות בדואר". כעת, המלחמה של טראמפ בטוויטר עולה מדרגה.