יונים יכולות להוות מטרד רציני בימינו, המחלות שהן מביאות איתן, ופיזור הצואה בכל אזור המגורים שהן בוחרות לקנן בו הן רק חלק מרשימת הבעיות שנושאות איתן היונים.
הרצון למצוא מרחיק יונים מוסמך ומקצועי בימינו שירחיק את היונים לצמיתות רק הולך וגובר עקב התפתחות הבניה בערים.

היונים אוהבות לקנן במקומות גבוהים ולרוב פתוחים לכן הן ימצאו בית במסתור כביסה של בניין או במרפסת שמש, אדני חלונות או גגות רעפים ועוד.
ישנן מגוון שיטות אפקטיביות להיפטר מהמזיקים המכונפים וכל שיטה רלוונטית ומתאימה למיקום הקינון של היונים.

המחלות שלשלשת היונים יכולה להעביר הן: אורניתוזיס, דלקת המוח, דלקת ריאות, סלמונלה וטוקסופלזמוזיס בנוסף היונים יכולות לשאת איתן פרעושים, קרדיות, קרציות וכמובן כיני יונים. לכן חשוב בנוסף לביצוע הרחקת יונים לדאוג לשירותי ניקיון וחיטוי מתאימים למקום ולדאוג שאכן המרחיק שהזמנו מספק שירותים אלו.

שיטות להרחקת יונים

ישנן מספר שיטות להרחקת יונים כולן אפקטיביות אך מתאימות למצבים שונים. לכן יש לבדוק מה הוא המצב המתאים לנו ולהחליט בהתאם.

הרחקת יונים בעזרת רשת:

פריסת רשת מיוחדת המונעת מיונים לחדור אל המקום המגודר ולקנן בו, הרחקה מסוג זה מתאימה למקומות סגורים שלא נרצה לגדר כמו למשל מסתור כביסה, כשנרצה להרחיק יונים ממסתור כביסה זו תהיה האופציה האידאלית.
הרשתות שיש כיום בשוק הרחקת היונים מתקדמות יש רשתות פוליאטלין שהן נפוצות יותר ויש רשתות מונופילמנט שקופות שהן אפילו עמידות ואסתטיות עוד יותר.

הרחקת יונים באמצעות פסי דריכה חשמליים:

התקנת פסי דריכה חשמליים המעבירים זרם חשמלי בעצמה נמוכה ליונים ובכך מרחיקים אותן מבלי לפגוע בהן. הרחקה מסוג זה למקומות פתוחים שלא נרצה לגדר בניגוד להתקנת רשת, כך למשל אם נרצה להרחיק יונים מגג רעפים או מרפסת שמש שבמקומות אלו התקנת רשת לא תהיה הפתרון האסתטי ביותר נתקין פסי דריכה חשמליים על מעקה המרפסת או מסביב לרעפי הגג.

הרחקת יונים באמצעות התקנת דוקרנים:

התקנת דוקרנים המונעים מהיונים להתיישב במקום הקינון, פתרון זה הוא פחות אפקטיבי ופחות אסתטי מהתקנת פסי הדריכה רך הוא מתאים למצבים בהם התקציב יותר מצומצם או כששטח ההתקנה קטן יותר, למשל במקרה של הרחקת יונים מאדני חלונות התקנת דוקרנים תהיה פיתרון טוב.

בחירת מרחיק היונים הנכון

למה כדאי לבחור במדבירים שלי בהרחקת יונים ?

במדבירים שלי מספקים שירות הרחקת יונים מהמתקדמים בשוק, בהזמנת מרחיק יונים לבית או לעסק דרך פורטל ההדברות המדבירים שלי ייכללו אחריות מלאה בכתב המתחייבת להרחקת היונים לצמיתות, כשביקורים נוספים הם ללא חיוב, ניקוי וחיטוי צואת היונים בשימוש בגרניק ובחומרי חיטוי איכותיים במקום ההרחקה , ושימוש באמצעים הכי מתקדמים שיש בשוק כגון: רשת מונופילמנט , פסי דריכה חשמליים שקופים ועוד.

רגע לפני שאתם מזמינים מרחיק יונים קראו וחקרו עוד קצת כדי שתוכלו באמת להיפטר מהיונים.