כ-90% מהנשים סובלות מתופעת הצלוליט. הצלוליט הוא הצטברות של רקמת שומן תת עורי המופיע בצורה מחוספסת כשל קליפת תפוז. תאי השומן דוחפים את העור כלפי מעלה ויוצרים גבשושיות מחוספסות ומראה לא אחיד בעור. לרוב, מופיע הצלוליט באזורי הישבן, המותניים, הירכיים והזרועות. למעשה, מדובר בשומן תת עורי אשר זרימת הדם לרקמה בה הוא ממוקם אינה מספקת. לצלוליט אין כל קשר למשקל ולרוב, הסיבה להופעתו היא גנטית. בקרב נשים רבות, מופיע הצלוליט בתחילת העשור השלישי לחייהן ואילו אצל גברים, הצלוליט אינו קיים כמעט בכלל. הצלוליט הנו תופעה אסתטית מטרידה במיוחד הפוגעת בביטחון העצמי ומונעת מנשים רבות מלהיחשף בקיץ וללבוש בגדים קצרים או בגד ים. המומחים של רשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן מביאים אליכם את שיטות הטיפול המתקדמות והיעילות ביותר לצורך העלמת צלוליט לקבלת מראה אחיד, חלק ומושלם במרכזיים המובילים ב: ראשון לציון, תל אביב, בני ברק, קריית מוצקין ובאר שבע. 

מהו צלוליט?

צלוליט הוא תופעה בה קיימת הצטברות של רקמת שומן תת עורית בצורה לא אחידה במקומות שונים בגוף. זהו מצב בו תאי השומן דוחפים את העור כלפי מעלה וכך נוצרות גבשושיות המופיעות לרוב באזורי הישבן, המותניים, הזרועות והירכיים. כ-90% מהנשים סובלות מתופעת הצלוליט. בניגוד לדעה הרווחת, אין כל קשר בין צלוליט לעודף משקל והסיבה המובילה להופעתו היא בעיקר גנטית. צלוליט הוא תופעה ממנה סובלות הן נשים מבוגרות והן נשים צעירות. אצל רוב הנשים מופיע הצלוליט בשנות השלושים המוקדמות שלהן. כאשר קיימת נוכחות של צלוליט, נחלשת זרימת הדם והלימפה לרקמת החיבור ובאזורים שונים בגוף אף מצטברים עודפי נוזלים ורעלים. צלוליט לא נעלם בעקבות פעילות גופנית או ספורט. השיטה היחידה המעלימה צלוליט באופן יעיל, הנה טיפול המתבסס על יכולת השיקום והריפוי הטבעית של העור. כיום, קיימות שיטות טיפול מתקדמות ויעילות במיוחד המבוססות על טכנולוגיות מתקדמות לצורך הסרת צלוליט.

שיטות הטיפול המתקדמות ביותר בעולם לטיפול העלמת צלוליט

מיליוני נשים ברחבי העולם מחפשות אחר הפתרון היעיל והמוכח ביותר להעלמת צלוליט. רשת המרפאות האסתטיות אתר דוקטור חן מציעה שורה של טיפולי אסתטיקה מתקדמים, יעילים ובטוחים ביותר להסרת צלוליט ביניהם: טיפול בצלוליט בגלי רדיו, טיפול בצלוליט בלייזר, טיפול בצלוליט באולטרסאונד, טיפול בצלוליט בחליפת וואקום וטיפול בצלוליט במכשיר ה-VELASHAPE ווו. הטיפולים מתבצעים בהתאמה אישית לכל מטופל ומטופל ומביאים לתוצאות מושלמות של מראה עור חלק וללא צלוליט. הטיפולים המתקדמים, מאפשרים לא רק חזרה למראה עור אחיד וחלק אלא גם הצרת היקפים, חיטוב, סילוק פסולת, רעלים ומצבורי שומן תת עוריים וזאת הודות לקרניים הפולטות חום אל שכבת העור בה מצוי הצלוליט, המרצת העור במקום המטופל וניקוי הפסולת בו בצורה טבעית תוך המסת מצבורי השומן.

העלמת צלוליט בגלי רדיו, לייזר ואולטרסאונד ברשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן

אחד היתרונות הבולטים של הטיפול בטכנולוגיות אלו הוא העובדה כי הקרניים אותם פולטים המכשירים לצורך חימום השכבה התת עורית בה ממוקם הצלוליט, מביאות להמרצת הדם ולניקוי הפסולת ומצבורי השומן בצורה טבעית מהגוף. יתרון נוסף של שיטות אלו הוא היותן לא פולשניות ואינן כרוכות בכאבים או בתופעות לוואי ומידת ההצלחה של הטיפול באמצעותן היא 90%. למעשה, שיטות אלו נחשבות לטיפולים המתקדמים ביותר לצורך הסרת צלוליט. בתהליך הטיפולי באמצעות גלי רדיו, מכווצים סיבי הקולגן הישנים ויוצרים סיבי קולגן חדשים, גמישים ומשופרים הבונים את העור, יוצרים הידוק ומביאים למראה עור אחיד וחלק.

טיפול בצלוליט בחליפת וואקום

בטיפול זה לובשים המטופלים חליפת ניילון אשר מטרתה להגן על הגוף מפני שטפי דם או סימנים אחרים. המכונה מעסה את העור ובכך, ממריצה את הדם ומביאה לסילוק מצבורי השומן והפסולת מהגוף. הטיפול אינו כואב ונחשב לאחד המכשירים המתקדמים ביותר בתחום הטיפול בצלוליט, המציע טיפול משולב של עיסוי, חליפת וואקום וטיפול בהזעה.

העלמת צלוליט בטכנולוגית VELASHAPE III ברשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן

חברת סינרון קנדלה הישראלית, הביאה פריצת דרך ממשית בתחום טיפול העלמת צלוליט אשר זכה במקום הראשון בפריס בכנס AMEC ל"טכנולוגיה לא פולשנית לעיצוב הגוף" בזכות השיטה המשולבת בטכנולוגית VELASHAPEווו המחברת ארבעה סוגי טכנולוגיות חדשניות בטכנולוגית eLOS  המשלבת בו זמנית אינפרא אדום IR, תדר רדיו RF , אנרגית וואקום מכני לעיסוי ורולרים. טכנולוגיות אלו עובדות בו זמנית על הרקמה על ידי חימומה העמוק ומביאות להמסת השומנים והסתלקותם בצורה טבעית מהגוף. תהליך החימום מעודד את ייצורם של סיבי תאי קולגן חדשים ומשפר את הניקוז הלימפתי, עובדה המאיצה את חילוף החומרים בגוף. מכשיר ה-VELASHAPEווו  הוא עוצמתי פי 2.5 מקודמיו ולכן מאפשר להניב תוצאות כבר בטיפול הראשון. הטיפול אינו פולשני, אינו כרוך בכאבים, ללא תופעות לוואי, ללא צורך בהכנה מוקדמת ומאפשר חזרה לשגרה עוד באותו היום. יעילותו הוכחה במחקרים קליניים שבוצעו בארצות הברית והוא זכה בהמלצות רבות של רופאים ומטופלים כאחד.

סובלים מצלוליט? רשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן, מזמינה אתכם לחזור למראה עור אחיד וחלק עם כל השיטות המתקדמות והמוכחות בעולם בתחום העלמת צלוליט. קבעו פגישה עם המומחים שלנו ללא התחייבות וללא תשלום בכל אחד מהמרכזים האסתטיים ברחבי הארץ וקבלו הדרכה מקיפה אודות הטיפולים המתקדמים והיעילים ביותר בעולם לצורך הסרת צלוליט. הטיפולים מותאמים אישית לכל מטופל על פי מצב הצלוליט, מיקומו וסוג העור שלו וזאת בכדי להגיע לתוצאות מושלמות של עור אחיד, חלק וללא צלוליט.