האם כל עסק חייב סליקה?

התשובה היא לא. לא כל עסק חייב סליקה, ואם תבחרו בשירות הזה יהיה עליכם לשלם חודש בחודשו או לפי החוזה שלכם מול החברה, עבור רשת הסליקה. לא כל עסק חייב סליקה, שירות זה פותח בפנינו עוד אפשרות תשלום
כמו: סליקה באשראי על ידי מסוף סליקה נייד, אפליקציה, סליקה טלפונית.


האפשרות פותחת בפניך את האפשרות למשלוחים, את האפשרות שאנשים ירכשו את המוצרים שלך דרך האתר ולאו דווקא פנים מול פנים.

מעסק עירוני אפשר להפוך את העסק שלנו לגלובלי, גם אנשים בקצה השני של העולם יוכלו לרכוש את המוצרים שלכם.


עסקים שלא עובדים עם סליקה אלו בדרך כלל עסקים ישנים שכבר צברו שם ומסתפקים במועט. היום התחרות גדולה, וסביר להניח שעסק כמו שלך יש עוד עשרות, ולכן אתה חייב תמיד להיות צעד אחד לפני המתחרים שלך.

 

האם סליקה תורמת לרווחים גם אם העסק שלי לא אינטרנטי?

לפני שנפרט את התשובה, חשוב להבין שכל עסק חייב למצוא את עצמו באינטרנט היום, גם אם לא מדובר על ענייני מכירה. השיווק שלכם הוא מכשיר החמצן של העסק, אם אתם לא נמצאים במקום הומה אנשים כמו קניון, ואתם לא מפרסמים את עצמכם, אתם מפספסים אלפי לקוחות בכל יום.

עכשיו, סליקה לא תורמת רק לרווחים כאשר רוכשים ממכם באינטרנט באמצעות משלוחים.
חשוב להבין, סליקה היא גיבוי לכל דבר ועניין. 

שני מקרים שהם מאוד פופולריים שסליקה הייתה יכולה למנוע:

  1. כמה פעמים קרה לכם שלקוח נכנס לחנות שלכם וכבר החזיק את המוצר ביד, אבל אין לכם אפשרות לתשלום באשראי… כל לקוח כזה זה הפסד ענק! בממוצע, על כל פריט שיש לכם בחנות אתם מרוויחים (או אמורים להרוויח) כ 30 אחוז רווח. מספיק ש 20 איש בחודש מגיעים אליכם עם מוצר בשווי של 100 שקלים, אתם מפסידים בחודש 900 שקלים, 10,800 שקל בשנה - כסף שאמור להיכנס ישירות לכיס שלכם.
     
  2. קורה לא פעם שהמחשב לא עובד, שהקופה לא זמינה ואלף ואחת סיבות לכל שיש בעיה עם התשלום. בעזרת הסליקה יש לכם מגוון דרכים שונות לתפעל את הליך התשלום, בין אם מדובר על אפליקציה, בין אם מדובר על הקראה של מספר האשראי ועוד… בדיוק כמו שציינו, גם כאן אסור לכם לפספס את הלקוח.

 

לסיכום

אם נסכם את הכל, לא כל עסק חייב סליקה, אבל כל עוסק שרוצה להצליח חייב סליקה. עליכם תמיד לתת מענה מגוון ללקוחות שלכם על מנת שירצו לחזור אליכם בפעם הבאה.