מנהל תיכון הימלפרב, הרב  ירמי סטביסקי, פורש לאחר מעל 20 שנה בתפקיד. במכתב ששיגר הרב סטביסקי לקהילת בית הספר, לצוות הניהול, למורים, להורים ולתלמידים, הוא מבקש להודות על הזכות שניתנה לו להוביל את התיכון בזמן כהונתו בתפקיד ועל הדרך הטובה שחווה במקום. 

"הערב שוחחתי עם מורי בית הספר, והודעתי להם על רצוני לסיים את תפקידי כמנהל בית הספר לקראת שנת הלימודים תשפ"א. כמו כן הודעתי להם על בחירתו של הרב שלומי דנינו כמנהל הבא של בית הספר, מינוי שאושר על ידי ועד העמותה של בית הספר ובכפוף לנהלי משרד החינוך. נפלה בחלקי הזכות לנהל את בית הספר במשך 23 שנים. תפקיד הניהול העניק לי סיפוק עצום והנאה מרובה"

"עם זאת, לצד הסיפוק וההנאה התלוותה תמיד תחושה של עול כבד ואחריות עצומה על גופם ונפשם של התלמידים ולנעשה, על כל המתרחש בבית הספר. זו גם הסיבה שהחלטתי להעביר את שרביט הניהול הלאה. אני מודה מעומק לבי לכל השותפים הרבים בקהילת בית הספר, ובעיקר, לצוות המורים המסור והמקצועי שהייתה לי הזכות לשמש כמנהלם. האווירה הטובה השוררת בחדר המורים שלנו, אווירה של כבוד הדדי והכלה, והיחסים הטובים שבין ההנהלה למורים, כל אלה הם לא שכיחים כל כך במערכת החינוך. אני רוצה להודות לחברי מנהלי החטיבות, נועם ששון ואבישי זינגר על העבודה המשותפת ועל עבודתם המסורה ללא לאות לטובת בית הספר" נאמר במכתב. 

יש לציין כי ההחלטה על הפרישה נעשתה לפני תקופת הקורונה. והרב ירמי מתכנן להשאר חלק מהצוות הניהולי של בית הספר ומחנך כיתה בחטיבה העליונה בשנה הבאה 

https://www.kipa.co.il/userFiles/files/ee5969312b6a197aa95ac746d4a898db.pdf