יש לכם עסק משלוחי מזון נהדר המציעה את טובי מנות הקייטרינג באזור. וזה עוד לא הכול. הצוות שלכם זמין ללקוחות קבועים וחדשים כאחד בכל עת והמשלוחים מגיעים בזמן לכל מקום בארץ. מעבר לכך, אתם לא שוכחים לדאוג לפרסום: כבר תליתם שלטי חוצות בכל מקום אפשרי, יש לכם אתר אינטרנט מסודר ועמוד פייסבוק פעיל. ועדיין, אתם לא מקבלים מספיק פניות. העניין הוא שהתיאור הזה יכול להתאים ללא מעט עסקים, והתשובה לשאלה "מה לא בסדר?" יכולה להיות פשוטה יותר ממה שאתם חושבים.


מי רוצה בכלל להסתבך עם מספר טלפון ארוך?

בעולם המהיר שלנו הלקוחות רוצים לקבל את השירות המהיר והקצר ביותר שקיים, וזה כולל גם חיוג מספרי טלפון של בתי עסק. אין להם זמן להתחיל ולחייג מספר ארוך, וגם אם הם נמצאים באמצע הנסיעה ורואים שלט חוצות של העסק, לא יהיה להם זמן לרשום את המספר הארוך. טוב שחברת כוכבית המותג מציעה לעסקים את הפתרון המושלם בדמות מספר כוכבית לעסק.

כוכבית המותג מציעה לכם את המספר המקוצר שתמיד חלמתם עליו

חברת כוכבית המותג היא חברה מובילה בתחום המספרים המקוצרים. לחברה ניסיון רב בתחום והיא פועלת עוד משנת 2006 כדי לספק למגוון רחב של עסקים מספרי טלפון קליטים ומקוצרים. בזכות מתן שירות מקצועי ואיכותי, יכולים לקוחות רבים להגיע אל מותגים מובילים בארץ בקלות ומבלי להתאמץ יותר מדיי בהקלדת מספרי טלפון ארוכים ומסורבלים בטלפון הנייד שלהם.

כוחה של כוכבית אחת קטנה - כל הסיבות לעבור למספר מקוצר

הלקוחות שלכם עדיין שוברים את האצבעות כשהם מחייגים את מספר הטלפון שלכם? הגיע הזמן לעבור למספר כוכבית מקוצר. קבלו את כל הסיבות לכך:

המספר שמגביר את הפרסום שלכם

מספר מקוצר וקליט מגביר את הפרסום שלכם בכל מקום שבו הוא מצוין ליד שמו של בית העסק שלכם. כאשר אפשר לחייג את מספר בית העסק בקלות, הוא עובר ידיים במהירות. המספר הקצר משפיע מבחינה פסיכולוגית על הצרכן, ולא פעם כשהוא רוצה ליצור קשר, הוא מחייג בלי לחשוב יותר מדיי. ולאחר מכן, הכול היסטוריה - מספיק שלקוח אחד זוכר את המספר, הוא כבר יעביר אותו לשאר חבריו ומאגר הלקוחות שלכם יגדל.

 

צעד אחד לפני המתחרים

המספר הייחודי והקליט שלכם המלווה בכוכבית, מאפשר לכם לבלוט מעל כל השאר. בעוד שלמתחרים שלכם יש עדיין מספר ארוך שהלקוחות מתקשים להקליד ולשמור, אתם יכולים להציע להם מספר קצר ונוח לחיוג. עד מהרה יהפוך המספר המקוצר למזוהה אתכם עד כדי כך, שכדי ליצור אתכם קשר הלקוחות יחייגו אותו אוטומטית. המתחרים שלכם, לעומת זאת, יישארו מאחור אם מספר בלתי נוח לשימוש.

הכוכבית הופכת אתכם לעסק גדול ורציני

מספרים מקוצרים עם כוכבית הם נחלתם של ארגונים גדולים כמו אגד, רכבת ישראל או קופת חולים. מסיבה זו, הכוכבית יוצרת אסוציאציה של ארגון עוצמתי וחזק בקרב רבים. לפיכך, כאשר אתם, כבעלי עסק, בוחרים במספר מקוצר עם כוכבית, אתם הופכים בעיני הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים לארגון חזק ויציב המעניק את מיטב השירותים הטובים.

הלקוח יכול לחייג מכל מקום בקלות

והכוונה היא מכל מקום. גם אם הלקוח שלכם צריך אתכם בזמן הנסיעה ברכב, הוא ינצל את הרמזור האדום הקרוב ביותר ויחייג אליכם במהירות. כמובן, קיימים עוד כמה מצבים שבהם החיוג המקוצר יכול להוביל במיוחד דוגמת עמידה בתור ארוך במרכז קניות, ביצוע פעילות ספורטיבית או חיוג תוך כדי סידור חשוב בבית.

מספר קליט שמקשר בין בית העסק

כשיש לכם מספר כוכבית קליט, הלקוחות יכולים לקשר בינו לבין בית העסק שלכם בקלות רבה, אפילו מבלי לשמור אותו בטלפון הנייד. וכמובן, הרבה יותר קל להכניס לרשימת אנשי הקשר מספר קצר ונוח מאשר מספר ארוך ומסורבל.

מספר מקוצר והרבה מעבר

אם גם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם, פנו עכשיו לחברת כוכבית המותג ותיהנו משירות איכותי עד הסוף. ולא מדובר רק בקבלת מספר לעסק, אלא במגוון רחב של שירותים אחרים. כך, למשל, תוכלו לקבל דוחות חודשיים ולצפות בנתונים כמו משך זמן השיחה, חתכי השיחה או מספר השיחות הנכנסות. מעבר לכך, אם יש לכם שאלות נוספות, אתם מוזמנים לפנות למוקדם הטלפוני הזמין לכל הלקוחות 24/7.

מוגש בחסות אקטיביטק – פירסום תוכן שיווקי