המשק בדרך לחזרה לשגרה, וההקלות בהחמרות הולכות וגוברות. על פי מתווה שמציע היום (א') משרד הבריאות לחזרה לשגרה, ביקורי משפחות יותרו באופן מיידי, כאשר חדרי כושר יחלו לפעול בעוד שבוע ימים. כפי שדיווחנו לכם מוקדם יותר היום, ביקורי המשפחות יכללו בתוכם ביקור אצל הסבים והסבתות, זאת תחת נוהל מחמיר שייקבע בהמשך. 

גם מפגשים חברתיים יותר על פי המתווה, וזאת כנראה החל מהעשירי למאי, כלומר, ביום ראשון הבא. התקהלויות כלליות לעומת זאת, יתאפשרו באופן מיידי ובתנאי שיתקיימו בחלל פתוח ועד 19 איש במרחק שני מטרים האחד מהשני. חתונות ולוויות שימנו עד 50 איש תוך שמירה על ההנחיות יורשו להתקיים כנראה החל מאמצע החודש. 

הקלות נוספות צפויות, כאשר ביקורים בפארקים יותרו החל מראשון הבא, תוך איסור התקהלות. ההגעה לגנים הלאומיים ולרשויות הטבע של יחידים ומשפחות תתאפשר באופן מיידי תוך שמירה על מרחק של 15 מטרים רבועים בין המבקרים כאשר כלל זה יחול גם על ביקורים בספריות, מוזיאונים וגני חיות - שיפתחו לקראת אמצע החודש. 

ומה באשר לספורט? על פי המתווה שמציע משרד הבריאות, חדרי הכושר יורשו להיפתח החל מה- 17 למאי ובתנאי של שמירה על מרחק של 10 מטרים רבועים בין המבקרים כאשר המקלחות המשותפות לא יוכלו לפעול. בריכות השחייה יפתחו גם הן ב - 17 לחודש ובתנאי של עד שוחה אחד בכל מסלול שחיה. עוד עולה מהמתווה כי תחרות הספורט המקצועני - הכדורגל והכדורסל, יוכל לחזור לפעילות החל מה- 15 ביוני.