אנשים רבים כלל לא מכירים את האפשרות למחזר משכנתא. אפשרות זו יכולה לחסוך עשרות ואף מאות אלפי שקלים בהחזרי המשכנתא במרוצת השנים ולכן זוהי אפשרות שחשוב שתכירו. באופן כללי, כל התורה כולה של אפשרות מחזור המשכנתא מתבססת על הלוואה נוספת לסגירת ההלוואה הראשונה. כן ממש ככה, משכנתא נוספת לכיסוי המשכנתא. היתרונות בצעד זה הם שינוי תנאי ההחזרים, שינוי הריביות ושינוי בטווח שנות ההחזרים. שינויים אלה פעמים רבות באים לידי ביטוי בעשרות אלפי שקלים של חיסכון.

הלוואת משכנתא נוספת לכיסוי הלוואת המשכנתא הראשונה

אלפא משכנתאות מאפשרת לכם ליהנות מהליך מחזור משכנתא יעיל במיוחד. השינויים התמידיים במשק מביאים לשינויים בריביות הניתנות על ידי הבנקים השונים ולכן קיים סיכוי סביר שבמהלך כל שנות החזרי המשכנתא שלכם תצליחו לקבל ריביות טובות יותר מאשר שקיבלתם בפעם הראשונה שביקשתם משכנתא לפני מספר שנים. נוסף על כך מחזור משכנתא למשפחות חרדיות יכול לסייע לפריסה שונה של ההחזרים בהתאם לצרכים הכלכליים המשתנים. במשפחות חרדיות או בכל משפחה אחרת בה הילודה גבוהה באופן יחסי, הצרכים הכלכליים והיכולות הכלכליות משתנות כל כמה שנים.

שינויים בריביות ובהחזרים החודשיים

שינויים אלה צריכים לבוא לידי ביטוי בגובהה ההחזרים של המשכנתא על מנת למנוע דוחק כלכלי ואף חוסר יכולת לעמוד בתשלומים. על כן חשוב לדעת שבעזרת הליך של מחזור משכנתא ניתן לשנות את כל התנאים אותם הכרתם עד היום ולפרוס את ההחזרים לעוד מספר שנים ובכך להקטין את ההחזר החודשי ולאפשר נוחות כלכלית. כמובן שצעד זה על פי רוב יצריך מכם לשלם יותר, שהרי פריסת ההחזרים לטווח ארוך עולה יותר אך תצליחו להוריד, ולעיתים באופן משמעותי, את ההחזרים החודשיים שלכם.

חיסכון כלכלי של עשרות אלפי שקלים

הלוואת המשכנתא מצריכה מכם תשלומי החזרים למהלך שנים ארוכות מה שאומר שקיימת סבירות גבוהה לשינויים פוטנציאליים בתנאי ההלוואות הניתנות במרוצת כל שנות ההחזרים שלכם. על כן, אין כל סיבה שלא תשתמשו באפשרות זו של מחזור משכנתא במטרה ליהנות מתנאים טובים יותר עם ריביות נמוכות או במטרה להוריד את גובה ההחזרים החודשיים בהתאם לצרכים הכלכליים המשתנים שלכם במרוצת כל שנות ההחזרים.

ניתן לבצע את פעולת מחזור המשכנתא מספר פעמים במרוצת השנים

נקודה נוספת שחשוב להכיר אודות מחזור משכנתא היא האפשרות לעשות זאת בכל שלב שתרצו וכמה פעמים שתצטרכו. אין כל סיבה לחשוש לבצע את פעולת מחזור המשכנתא בטענה כי אולי יהיה בעתיד זמן טוב יותר לעשות זאת או צרכים כלכליים שמחייבים המתנה לביצוע הפעולה בעתיד. תוכלו לבצע את פעולת מחזור המשכנתא מספר פעמים ככל שתצטרכו ללא הגבלה כלל. לכן, כאשר אתם מזהים הזדמנות של שינוי הריביות הניתנות בבנקים, מומלץ לנצל את ההזדמנות וליהנות מהלוואה חדשה עם תנאים טובים יותר.