אולי נשים יבינו אותי יותר מגברים. הנשים היולדות. כשאת בהריון, את שאננה. את בציפייה נסתרת. מתי תיקחי את עצמך ותגיעי ללידה? כשתרגישי כאבים. צירי לידה. העולם שלנו, הכפר הגלובלי בתהליך לידה. כואב לו. כואב לו מאד. נגיף תקף אותו. נגיף מסתורי, בלתי נראה. אנשים חולים, אנשים מתים.

מה עומד העולם ללדת? או שמא לעבור ניתוח קיסרי כואב, ללא אפידורל? עומד ללדת את ההכרה שה' ישראל הוא מלך, ומלכותו בכל משלה. זו תובנה מכאיבה. היא מכאיבה לדתות המזרח, והאלילים כרות יכרתון. בודהא? פאסה! היא מכאיבה לנוצרים, במיוחד לקתולים. הכס הקדוש ברומא? הוותיקן? האפיפיור? פאסה!! לא עוד. זה כואב לאסלאם. האבן השחורה במכה? שריד של עבודה זרה? פאסה!מבושה וחרפה, איך אתם בהר הבית משתחווים דרומה, ומפנים אחוריכם למקום המקדש!!! לעמי המערב? בעת ההיא ישליכו איש את אלילי כספו וזהבו.

וגם אצלנו , בעם ישראל. בתי הכנסת? סגורים. מי הזיז את הגבינה שלי? תוהים בינינו אנשים המכונים "דתיים". מה ה' רוצה?

יש לה' תכנית, דד-ליין. זהו. הוא רוצה שנבנה את ביתנו המשותף בהר הבית. ניקח עליו אחריות, נקריב קרבן פסח בקרוב, נוכיח לעולם מי שולט בו. יש מנהיג לעולם אחד בלבד. לא נרטיב כזה או אחר. זהו תהליך קשה, כואב, אך הכרחי לעולם. יצא ממנו תינוק!! אור לעולם, אור לאנושות, וזרחה לכם יראי שמי שמש צדקה מרפא בכנפיה. תינוק חדש, נולד בדם, יזע ודמעות. הלא תקבלו אותו בזרועות פתוחות?