זינוק נוסף במניין הנדבקים בסין מנגיף הקורונה. הרשויות במדינה האסייאתית מדווחות על 34 איש נוספים שנדבקו בנגיף המסוכן, מספר גבוה ביחס לשלשום, אז נרשמו 13 מקרי הידבקות. על פי הדיווחים בסין, מרבית האנשים שאובחנו כנשאי כנשאי הנגיף שבו ממדינות זרות. כמו כן, בסין יכולים להתנחם בעובדה כי לראשונה מאז פרוץ הנגיף - אף לא מקרה הידבקות אחד נרשם במחוז חוביי, מוקד ההתפרצות. עד כה נדבקו בסין 81,000 איש, 3,245 מצאו את מותם. 

במקביל, הנגיף הקטלני נותן אותותיו גם בארצות הברית, ומביא את הנשיא דונלד טראמפ לחתום על חבילה של סיוע כלכלי למשק האמריקני שניזוק. הנשיא למעשה מוציא לפועל את חבילת הסיוע שאושרה בסנאט, ושאתפשר למאות אלפי אזרחים לצאת לחופשת מחלה. בנוסף, פועל הנשיא לייצור עצמאי של מסכות, מאווררים וציוד נוסף. בדרום היבשת, ברזיל, נרשמו הפגנות ענק נגד מדיניותו של נשיא ברזיל, ז'איר בולסונארו, שלטענת אזרחיו אינו עושה מספיק להילחם בנגיף.

נזכיר, כי בישראל המאבק בנגיף בעיצומו, ונראה כי זו רק ההתחלה. במשרד הבריאות השתמשו אמש לראשונה באמצעים הטכנולוגיים המאפשרים איכון מכשירי נייד של אזרחים והצלבת מקומות בהם אנשים היו עשויים לבוא במגע עם נשאי קורונה. במשרד איתרו 400 איש החשודים כנדבקים בפוטנציאל, ושיגרו להם הודעות לסלולר המנחות אותם לשהות בבידוד.