ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך במאמציו לשכנע את יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר לפרוץ מהמירוץ לכנסת, והפעם - דרך הרב של מפלגת הימין, הרב דב ליאור. גורמים בלשכתו של ראש הממשלה יצרו קשר בימים האחרונים אם הרב וזאת בניסיון להביא לפגישה של הרב עם נתניהו. כך דווח הבוקר (ב') ב'ידיעות אחרונות'. מטרת הפגישה- לייצר לחץ נוסף על בן גביר ולגרום לו לצאת מהמירוץ לכנסת הבאה.

ראש הממשלה, כמו גם חברי כנסת מימינה, התבטא באחרונה כמי שקורא לבן גביר לפרוש ולחילופין - לא להצביע למפלגתו, וזאת מהחשש כי עשרות אלפי פתקי "נץ" שישולשלו לקלפי יהיו לשווא ולא יתרמו לחיזוק גוש הימין, כפי שקרה כבר במערכות בחירות קודמות. בן גביר מצידו טרם נענה למסע הלחצים שעבר והודיע כי ירוץ עד הסוף. בן גביר הסביר את צעדיו וטען שלולא מפלגתו, לנתניהו לא תהיה האפשרות להקים ממשלת ימין. 

יש לציין כי פגישה בין ראש הממשלה לרב דב ליאור היא חריגה באופיה, שכן הרב עצמו הוא דמות שנויה במחלוקת. הרב ליאור הספיק להתבטא כמי שתומך בטרנספר לפלסטינים, פסק בעבר כי אסור להשכיר דירות לערבים וחתם על ההסכמה לספר "תורת המלך". ספר זה עוסק בהלכות הקשורות להריגת גויים בזמני שלום ומלחמה ונחשב לספר שלא נלמד באופן שכיח בקרב בני הישיבות.