יונייטד איירליינס מטיסה את המטבח הכשר לגבהים חדשים עם הצגת מגוון אפשרויות חדשות ללקוחות הנוסעים בין ארה"ב לתל אביב, משדות התעופה ניוארק- ניו יורק, סן פרנסיסקו וושינגטון הבירה- דאלס. תוספות תפריט מרגשות אלה כוללות אפשרויות פופולריות של כמה מותגי מזון ומשקאות מובילים כשרים, ומשקפות את מחויבותה של יונייטד לשפר את חווית הנסיעות ללקוחותיה.

מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל אבי פרידמן אמר: "אנו שמחים להרחיב את התפריט הקולינרי הכשר שלנו שכבר היה איכותי, כך שיכלול אפשרויות חדשות שנולדו מההיכרות שלנו עם הלקוחות, אך גם מתוך הקשבה למשוב המתקבל מהם. כל התפריט החדש, החל מחטיפים חדשים ועד יינות נפלאים - הם תוצאה של מאמצינו המתמשכים לענות על הציפיות של הלקוחות. נמשיך לאמץ גישה זו על מנת ליצור את חווית האוכל הטובה ביותר לכל מי שאנו משרתים".

בשיתוף פעולה עם ספקית המזון הטרי פרסקו מניו ג'רזי, יוצג תפריט חדש לחלוטין בטיסות מניוארק לתל אביב שיכלול מגוון מנות ובהן בייגלה טרי, חביתת גבינה, בלינצ'ס, עוף, המבורג,  קינואה, קייל ומאפים מסורתיים ובהם רוגעלעך .

כחלק מהמהלך, יונייטד בודקת מהלך ניסיוני של תפריט ארוחת ילדים כשרה בכל המחלקות בקו שבין תל אביב, לניוארק ולסן פרנסיסקו. על פי מידת ההצלחה תשולב הארוחה גם בקו לוושינגטון. לקוחות פולאריס יהנו  משיפורי קולינריים נוספים ובהם חטיפים כשרים צ'יפס תפוח אדמה, קרקרים מתובלים,שקדים ועוד.

עכשיו גם יינות כשרים בתפריטצילום: יונייטיד איירליינס

מעתה יכלול תפריט היינות במחלקת הפולאריס, גם יין כשר שיסופק מחברת רויאל יין, ומספר יינות נוספים אדומים ולבנים מספק המשקאות הנודע הרצוג. השותפות של יונייטד עם קפה אילי, תניב במהלך החודשים הקרובים, שדרוג של הקפה שיאפשר מעתה קפה אילי רגיל ונטול קפאין.

כעת בוחנת יונייטד את חווית הכשרות החדשה גם בארוחות כשרות המוגשות אה-לה-קארט בטרקלין פולאריס בניוארק, והוספת בחטיפים כשרים על פי דרישה גם בטרקלין פולאריס וגם במועדוני יונייטד בשדות התעופה ניוארק ולה גרדייה.