שכונת קרית משה בירושלים היא אחת השכונות הדתיות הוותיקות בעיר. היא הוקמה בשנת 1925 כשכונה כפרית וכיום נחשבת לשכונה מרכזית מאוד לציבור הדתי לאומי בעיר. בעשורים האחרונים לא נבנו בתים חדשים בשכונה כיוון שאין קרקע פנויה לבנייה. יתרה מזאת, פרוייקטים של חידוש ושיפוץ בניינים ישנים אינם מתקדמים בגלל אופי המקום.

אוכלוסיית השכונה ברובה דתית ובשכונה מוסדות חינוך רבים ושונים בסגנון ממלכתי, דתי וחרדי. כמו כן, ממוקמות בה גם ישיבת מרכז הרב והישיבה התיכונית שלצידה - ישיבה לצעירים, מכון מאיר והמדרשה לבנות מכון אורה. כל אלו מייצרים שכונה עם צביון דתי על כל סגנונותיו שיגרום לכל אחד להרגיש בבית.
כמו כן, שטחים ירוקים ופארקים רבים מפוזרים ברחבי השכונה לטובת ילדי השכונה.

 

הדמיהצילום: יחצ

 

מסקרים שנערכו בקרב תושבי השכונה עלה כי שני היתרונות הבולטים ביותר של השכונה (מבין רשימה ארוכה) הם המרכזיות והנגישות של השכונה - סמיכות לתחנת הרכבת הקלה, מרחק קצר לתחנה המרכזית והרכבת לתל אביב, והמיקום שלה בכניסה לירושלים. היתרון השני הוא איכות האנשים, הצביון והאוכלוסייה שמרכיבים את השכונה.  

אם גם אתם חולמים כבר שנים לגור בקרית משה אבל לא מוכנים להתפשר על דירה ישנה ומתקלפת בבניין עם צנרת עתיקה זו ההזדמנות שלכם ליהנות מכל היתרונות של השכונה, בדירה חדשה שתענה על כל הצרכים והחלומות שלכם. 

רובע 1 - פרויקט המגורים החדש בקרית משה, הוא הזדמנות נדירה וחד פעמית ליהנות ממגורים בדירה חדשה ויוקרתית בשכונה ציונית דתית שמתאימה בדיוק עבורכם.

לפרטים אודות הפרוייקט - לחצו כאן