עברנו לחרמות. חברי מפלגות 'בלוק הימין' - הליכוד, ימינה, הימין החדש, ש"ס ויהדות התורה - הודיעו היום (א') כי יחרימו את הדיון במליאת הכנסת על חסינות נתניהו, שיתקיים ביום שלישי הקרוב.

ח"כ מיקי זוהר, יו"ר סיעת הליכוד, כתב בטוויטר כי "הקואליציה לא תשתתף בדיוני המליאה להקמת ועדת הכנסת. האופוזיציה מתנהלת בצורה מחפירה ודורסנית באמצעות רוב מקרי שהושג על ידי כחול לבן. התנהגות שלהם היא בניגוד לכל הכללים מיום הקמת הכנסת וזו אינה דרכנו. לא ניקח בזה חלק ולא נשתף פעולה בקמפיין הבחירות שלהם "רק לא ביבי".

בתגובה לדברים מסרו בכחול לבן: "חבל שראש ממשלת המעבר ממשיך לבזות את כנסת ישראל ואת המשטר הדמוקרטי ומסרב שגם אנשיו ישתתפו בדיון בבקשת החסינות, חסינות שהוא יזם וביקש כדי להימלט מהדין. נתניהו ביקש דיון בחסינותו - נתניהו יקבל".

ח"כ רויטל סויד (העבודה-גשר), אמרה בתגובה: "רוצה הליכוד להחרים את הדיון במליאה? אהלן וסהלן, זכותו. רק נשוב ונאמר, אי אפשר להחזיק את המקל מכל הקצוות - גם לבקש דיון חסינות, גם לעשות הכול כדי להימנע מהדיון וגם לטעון בהמשך שהדיון לא היה הוגן".

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, אמר כי "נתניהו לא יבוא לדיון על הסרת החסינות אבל הסרת החסינות תבוא אליו. נוודא שהמושחת יעמוד לדין על פשעיו".