בשבוע הבא צפוי להתקיים באוניברסיטת בר אילן כנס תחת הכותרת "אוטופיות קוויריות בישראל" אשר יעסוק וידון בתופעת הקווירים בישראל. 

לקראת הכנס מפרסמים היום (א') סטודנטים באוניברסיטה יחד עם ארגון ליב"ה, סרטון בו הם 'חושפים' כביכול כיצד נולד הרעיון לקיום הכנס. בסרטון מציגים כי הכנס הוא חלק ממגמה של האוניברסיטה להרחיק מהם את התיוג של רצח רבין אשר לאחרונה  דבק מחדש באוניברסיטה. לסיום נכתב "חנפנים נמאסתם. בר אילן - זו לא באמת אקדמיה".

הכנס יעסוק בסוגיות סביב תופעת הלהט"ב-קוויר. בכנס ניתן למצוא הרצאות ממרצים שונים תחת הכותרות "ציוני דרך להטה"בים בישראל", "הביקור של קוקסינל בת"א", "הומואים אוהדי ארוויזיון כאוטופיה קווירית", "אהבה להטה"בית ואקטיביזים", "ותכירנו לעמוד לפניך - אוטופיה דתית קווירית" ועוד.

מאוניברסיטת בר אילן נמסר בתגובה: "מדובר בכנס אקדמי המבוסס על מחקר ארוך טווח של חוקרים ממוסדות אקדמיים ברחבי הארץ. הכנס נערך ביוזמת המחלקה למיגדר וכחלק מפעילות של האגודה הישראלית לסוציולוגיה. אוניברסיטת בר-אילן, מעצם מהותה, עוסקת רבות בסוגיות חברתיות מגוונות ועדכניות. כפי שהיינו חלוצים בקידום המחקר האקדמי בתחום המיגדר, כך גם אנו מעודדים את החוקרים שלנו להיות עם האצבע על הדופק ולשאול שאלות בסוגיות המשפיעות על החברה".