•  המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, רז נזרי, חלק היום (שבת) על חריפות הדברים שהשמיעה אמש עמיתתו, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה דינה זילבר, שקראה לציבור לסייע למערכת המשפט במאבק בדה לגיטימציה נגדה, כלשונה.

"לדינה היה נאום מעולה, כתוב מופלא, שניכר שנכתב מהלב", אמר נזרי בנאומו בכנס העמותה למשפט ציבורי בחיפה. "הבעיה שלי היא הטון שיוצא מאיתנו בנושאים הללו, שממנו משתמע שאנחנו תמיד צודקים ו'הם' המסיתים בני החושך". נזרי הוסיף: "הנאום של דינה זכה בצדק למחיאות כפיים, אבל בציבורים בהם יש לנו בעיית אמון קשה, הוא לא השיג את מטרתו ואולי להפך".

  • שר החוץ האיראני, מוחמד ג'וואד זריף, טען כי הניסוי שביצעה ישראל בפלמחים עסק בטיל גרעיני שאמור להיות מכוון לארצו. "ארצות הברית, בריטניה, צרפת וגרמניה, מעולם לא התלוננו על הארסנל הגרעיני היחיד במערב אסיה, שמכיל טילים שפותחו מלכתחילה לנשיאת ראשי קרב גרעיניים, אך היא מלאה בטענות כלפי הטילים הקונבנציונליים שלנו שנועדו לצורכי הגנה", תקף זריף בטוויטר.
  • מפגינים חרדים חסמו אמש כבישים בבני ברק במחאה על הפעלת תחבורה ציבורית בשבת. מהמשטרה נמסר כי המפגינים חסמו את העלייה מכביש 4 לכיוון רחוב ז'בוטינסקי, ואת צומת הרחובות ז'בוטינסקי וסוקולוב, והצומת של ז'בוטינסקי עם שדרות בן גוריון.