גם השבוע הקשה הזה הגיע אל קיצו ומשפחת אוחנה נאלצת לקום מעפר, לנער את עשן האבלות שדבק בה ולהמשיך בשגרה. עוד יממה אחת תעבור וציפורה אוחנה האם ששכלה את שני ילדיה בשריפה תדליק נרות שבת, ארבעה נרות של חיים ותקווה ושני נרות זיכרון שיאצרו בתוכם תהומות של כאב, געגוע ויגון.

תרמו עכשיו>>>

תחילתו של הסיפור הכואב ארע לפני כשבוע בליל חמישי האחרון, עם פרסומו של האסון הנורא בנתניה, כאשר דירת מגורים קטנה עלתה בלהבות וגרמה למשפחת אוחנה לאבד שניים מילדיה שנספו בדלקה ולהישאר ללא קורת גג.

עם ישראל התגלה בשעתו היפה כאשר מכל עבר נהרו פניות שונות לעזרה ותרומות רבות נאספו בשבוע האחרון. קופת העיר שמרכזת את גיוס הכספים הודיעה על התקדמות משמעותית לעבר היעד, אך עם כל זאת ציינה כי עדיין קיים פער גדול על מנת להשלים את הסכום הנדרש לרכישת בית עבור המשפחה.


משפחת אוחנה שנועלת בשעות אלו את ימי השבעה על רפאל ואלעזר הקטנים בקשה למסור את תודתה העמוקה לתורמי קופת העיר ואת הערכתה על ההתגייסות האדירה, בנוסף לכך, אמר האב בכאב כי כרגע אין להם לאן לחזור ועדיין לא ברור היכן ישהו בשבת הקרובה.

תרמו עכשיו>>>

 

קמפיין הגיוס המונים נעשה בעזרת ארגון החסד ׳קופת העיר׳ ובתיאום ישיר עם ההורים למשפחת אוחנה. על כל תרומה תישלח קבלה במייל (הקבלה מוכרת לצרכי מס לפי סעיף 46)