שר החינוך, הרב רפי פרץ טען כי בהפגנת התמיכה בנתניהו נחצו קווים אדומים, אולם צריך לבדוק הטענות שעולות נגד מערכת המשפט ומה יהיה על בנט ושקד במידה ויהיה מערכת בחירות נוספת: "הם זוג שהולכים יחד". 

הרב פרץ הסביר הבוקר (ה'), בראיון לגלי צה"ל, את דעתו על האישומים הקשיים של ראש הממשלה נגד הפרקליטות: "אף אחד לא שמח בזה. זו סיטואציה לא פשוטה. אבל לכן יש חוק במדינת ישראל. הוא נקבע על פי פרמטרים ערכיים. החוק קובע שראש ממשלה יכול לכהן עד פסק דין חלוט. אני נצמד לנוסח החוק כי אחרת אין לדבר סוף. החוק נחקק כדי למנוע את ההתלהמות והפוזיציה שאנו רואים שיש היום. הרי ברור לכם שאם לא היה מדובר בנתניהו התקשורת והשמאל היו מדברים אחרת. חבר שלי , עו״ד יעקב נאמן, זוכה בסופו של דבר. ויש מקרים נוספים כמו רפול וקהלני. כך שאני מעדיף לסמוך על בית המשפט". 

יו"ר הבית היהודי טען כי לא היה בהפגנת התמיכה בנתניהו מפני שהיה באירועים אחרים: "הייתי נציג ממשלה באירוע בשגרירות קוריאה. אמרתי את דעתי על הבמה השבוע, יש לי ביקורת על הפרקליטות ועל מהלכים שנעשו בה כמו גיוס עדי המדינה, אבל אני לא שופך את התינוק עם המים ומאמין בבית המשפט הישראלי. לכן ההיצמדות לחוק פה היא קריטית. החוק אומר בצורה ברורה שראש ממשלה יכול להמשיך לכהן.

שר החינוך פרץ העריך כי אנחנו בפיתחה של עוד מערכת בחירות, אולם אמר כי אם הבית היהודי לא יהווה בעיה בדרך למשלת אחדות: "העיקר שתהיה ממשלה", והוסיף:  "אני סבור שבחירות שלישיות יסבו נזק לימין ולמדיניות הימין. לצד העובדה שעם ישראל התעייף והאמון במערכות השלטון ירדו בעקבות מהלך כזה. אני אעשה ככל שאוכל על מנת לסייע להקים ממשלת אחדות. אתמול יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין התניע מחדש את המו"מ. אני מברך על כך. אני חושב שאפשר להגיע לפשרות. שמעתי שיש הצעה של הליכוד על מתווה של נבצרות ותוך חצי שנה גנץ יהיה מ"מ ראש ממשלה עם סמכויות, אני אומר לבני, קח את ההזדמנות הזו. עם ישראל מצפה לממשלת אחריות לאומית".

על מקרה הגננת שהורידה את התמונה של נתניהו מלוחות הגן אמר הרב רפי: "המקרה הגיע אלי לאחר ששלוש שעות משרד החינוך ניסה למצוא את אותה הגננת. אף אחד לא התכוון לפטר אותה. סה"כ רצינו לברר איתה כיצד היא עושה שימוש במוסד חינוכי לתעמולה פוליטית. ראש הממשלה הוא עדיין ראש הממשלה וצריך להתייחס בצורה מכובדת וממלכתית. היא לא עברה על שום חוק כי אין חובה לתלות תמונות של ראש ממשלה ונשיא, אבל שימוש במוסד חינוכי לתעמולה פוליטית זו בעיה.