קמפיין גיוס ההמונים של ישיבת קרני שומרון, "מאירים את העולם", יוצא לדרך.

למותר להכביר במילים על הישיבה המפוארת שקנתה את מקומה בכותל המזרח של עולם ישיבות ההסדר. אלפי קרנשניקי"ם שעברו תחת שרביטם החינוכי של ראשי הישיבה הרב שמואל הבר והרב אברהם קורצוויל, יצאו אל עולם הגדול כשהם מצוידים בארגז כלים רוחני לאחר שנות לימוד תורה הלכה למעשה בבחינת 'ספרא וסייפא'.

הישיבה ופירותיה מביאים לביקוש רב בקרב בני הנוער, וכך התרבו ספסלי בית המדרש בשנים האחרונות והמקום צר מלהכיל. החדרים וכיתות הלימוד אינם מספקים על מנת להרוות את הצמא התורני. תלמידי הישיבה היקרים משתכנים בחדרים צפופים מאד, ונוצר צורך חיוני להרחיב את המבנים בכדי לדאוג לרווחתם ולאפשר קבלת תלמידים נוספים. לשם כך עומדת הישיבה לבנות מבנה פנימייה חדש בן 3 קומות.

 

צילום: יחצ

יעד נוסף אותו הגדירה הישיבה הוא טיפול במבנה המרכזי הישן והעצמת מרכז התורה באמצעות חידוש בית המדרש, שיפוץ כיתות הלימוד והקמת מאגר דיגיטלי שיכלול את תורתם המפוארת של רבני הישיבה לאורך השנים. השיחות והשיעורים "לאסוקי שמעתא אליבא דהלכתא" יהיו זמינים לציבור וכל בוגר, תלמיד או אדם שחשקה נפשו בתורה יוכל להיכנס וליהנות מזיו תורתם של ראשי הישיבה ורבניה.

הצלע השלישית במיזם 'מאירים את העולם' הוא כמובן מפעל החסד העצום המהווה בשר מבשרה של ישיבת קרני שומרון מזה 12 שנה. הנופשון שמעניק בית חם ואוהב לעשרות ילדים מיוחדים מדי שבת ומאפשר למשפחותיהם הפוגה שבועית ומנוחה מההתמודדות הקשה שעבורם היא מציאות חייהם 24 שעות ביממה. המבנה שהוקם לפני 4 שנים בתמיכתו הנדיבה של הביטוח הלאומי, אינה מספיק בכדי לעמוד בביקוש העצום שהולך וגובר.

בעקבות מצוקת מיקום קשה, נאלצת הישיבה לדחות מאות הורים נוספים המבקשים לצרף את ילדיהם לנופשון ולהעניק לעצמם פסק זמן שבועי. כיום ישנה רשימת המתנה כואבת וארוכה בכדי להצטרף, רובה ככולה ללא אפשרות למענה ריאלי באופק. בכדי לפתור את המצוקה, בכוונת הישיבה להוסיף קומה נוספת למבנה הנופשון שייתן מענה לעוד עשרות ילדים מידי חודש, ושיפוץ משמעותי של אזור הפעילות והפנאי של הנופשון.

כזכור, בשבוע שעבר במסגרת כנס בוגרים היסטורי ומרגש התייצבו מאות בוגרים ונטלו על עצמם יעדים שיסייעו למימוש החזון, בהכרת הטוב ושכם אל שכם יחד עם בני הישיבה ורבניה. לאחר ארבע עשורים בהם האירה הישיבה אור תורה וחסד לכל העולם, כעת היא מבקשת את עזרת הציבור שיתמוך ויסייע כללית בכדי שהמפעל העצום הזה יוכל להמשיך ולשגשג הלאה. הצרכים, היעדים ומימוש התכניות המפורטות שניצבים לפתחה הם בהישג יד ותלויים ועומדים בהיענות הציבור. בהתגייסות פשוטה ואישית ניתן לעמוד לימין המקום המופלא, לבנות את הישיבה ולהאיר יחד את העולם בתורה ובמעשים טובים.

לתרומה לישיבת קרני שומרון >>

לתרומה ל'נופשון שומרון' >>