זו לא הייתה עוד משמרת באמבולנס של מגן דוד אדום. לא עבור דביר שנרב, ולא עבור פראמדיק מד"א יובל ערן. בפעם האחרונה שהשניים היו ביחד באמבולנס, זה היה דקות אחרי הפיגוע הנורא בו נרצחה אחותו של דביר, רנה שנרב הי"ד, ואביו נפצע גם הוא. דביר היה במצב קשה, בסכנת חיים, ויובל נלחם על חייו. 

אחרי המשך טיפול רפואי ואשפוז בבית חולים, דביר החל לחזור לעצמו, לא ויתר וסיים בהצלחה קורס חובשי רפואת חירום במד"א, אותו התחיל לפני שאירע הפיגוע. כעת, חודשיים אחרי, הוא שב אל האמבולנס של מד"א, הפעם כחובש רפואת חירום, יחד עם האיש שהציל את חייו. 

דביר שנרב מקבל את סיכות החובש במד"א, לפני כחודשייםצילום: דוברות מד"א

דביר שנרב סיפר: "המשמרת הראשונה באמבולנס של מד"א הייתה יותר מסגירת מעגל עבורי. יד ביד, עם האדם שהציל אותי, יצאנו להציל עוד חיים. תחושת הסיפוק הייתה גדולה מאוד, מעבר למה שניתן לתאר במילים. ולמרות זאת, זה גם החזיר אותי במידה מסוימת לאירוע בדולב, והרגשות היו מעורבים. ההתרגשות והשמחה התערבבו עם זיכרונות קשים, אבל אני מרגיש שהצלחתי להתגבר, ומחכה כבר לעלות שוב למשמרת על האמבולנס".

פראמדיק מד"א יובל ערן סיפר: "דביר הוא גיבור אמיתי. ידעתי את זה, אבל זה התחזק עוד יותר במשמרת שלו באמבולנס. יש לו כוחות פנימיים מיוחדים, ורצון עז לתרום מעצמו למען האחר. הוא הצליח לשים את המורכבות והקשיים בצד, ולפעול במקצועיות ובמסירות יוצאות דופן. באופן אישי, התרגשתי מאוד לעלות איתו ביחד לאמבולנס, כשאנחנו המטפלים, ואני מקווה שנזכה לצאת ביחד שוב להציל חיים".