לראשונה חברת המשקאות 'פפסי' תמכור את משקאותיה בצורת תרכיז. מדובר בשיתוף פעולה בין 'סודהסטרים' לבין  פפסיקו, ענקית המשקאות והמזון ויצרנית הפפסי, כך פורסם ב'כלכליסט'

בשיתוף הפעולה זה , מדגישים בחברות  את יתרון הפחתת זיהום כדור הארץ באריזות הפלסטיק, שחלקן הגדול מקורו בבקבוקי השתייה הקלה. ליטר יעלה 93 סנט לעומת 95 סנט לבקבוק.

'סודהסטרים' חרתה על דגלה לצמצם את הזיהום בתעשיית המשקאות הקלים. זו גם אחת הסיבות שפפסיקו רכשה את סודהסטרים - כדי לתת מענה לציבור שמנסה לשמור על כדור הארץ.

כל מותגי המשקאות המוגזים מתוצרת 'פפסי' ישווקו כתרכיז: 'פפסי' ו'פפסי מקס', '7־אפ', 'מאונטיין דיו', 'מירינדה' ועוד. כרגע התרכיזים יהיו זמינים לצרכן רק בשוודיה ובנורווגיה, ומחודש מארס גם בגרמניה ובצרפת - מדינות שבהן המודעות לצריכת משקאות בבקבוקים רב־פעמיים היא הגבוהה ביותר בעולם.

בשלב זה לא ניתן יהיה להשיג את התרכיזים בישראל - חרף העובדה שמפעל הטעמים של 'סודהסטרים' באשקלון מייצר את התרכיזים של 'פפסי' למערב אירופה. מהחברה נמסר שההשקה מתבצעת בשלב הראשון בשווקים החזקים ביותר של החברה באירופה, ובהמשך תיבחן השקת התרכיזים גם בשווקים נוספים מחוץ לאירופה, ובכללם בישראל.