הרבנית ימימה מזרחי בפנייה לציבור, קוראת לתרום למאגר הלאומי למח עצם של עמותת עזר מציון בכדי לסייע בפענוח בדיקות דם והצלת חיי חולי סרטן בעזרת המאגר.

בסרטון היא מספרת על ההיכרות האישית שלה עם העמותה: "היה לי ילד טהור עיניים, היינו מאושפזים בבתי חולים חודשים כל כך ארוכים והארגון הנהדר הזה תמיד הופיע ברגעים הכי קשים כשחשבת שאת שכוחה ואיש לא זוכר אותך ושכחת אפילו שאת רעבה".

על האשפוז של בנה היא מספרת: "הכל נתתי לילד הזה, ורציתי לתת לו הכל, ואת דמי רציתי לתת עבורו ולא יכולתי. והילד היקר הזה עלה בסערה השמימה".

הרבנית ימימה קוראת לציבור לתרום לעזר מציון כדי שיוכלו להמשיך ולהגדיל את המאגר הלאומי למח עצם ולהוסיף דגימות נוספות כדי לתת מענה לאותם חולים הזקוקים לכך: "אני לא יכולה שלא לחשוב על כל האימהות שהיו רוצים לתת לילד שלהם את הדם, ממש לחדש בו חיים. אז יש לנו הזדמנות כזאת, לתת לילדים חולים, לאנשים חולים את דמנו ממש. הארגון המופלא הזה שעסק בחיפוש אחר דגימות דם מתאימות להשתלת מח עצם זקוק לדמנו וזה דם פיזית של אנשים, דמים בשביל לממן את הפעילות מצילת החיים הזו. אנחנו עומדים בימים של נתנה תוקף קדושת היום, אבל אנחנו יכולים להציל אחרים ואת נפשנו שלנו בתרומה הזו, תרומת הדמים הזו, כי כולנו בני איש אחד אנחנו, ודם אחד זורם בכולנו".

לסיום אומרת הרבנית ימימה: "תשובה ותפילה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה, זה אומר לצאת מעצמנו ולתת עבור צערו של מישהו אחר, זה מעביר את רוע הגזירה מעלינו, מעל כל עם ישראל. כשהקב"ה רואה אותנו ככה ערבים זה לזה, לא ייתכן שהקב"ה לא יגזור עלינו שנה טובה".

לתרומה לעזר מציון הקליקו >>