לכבוד השנה החדשה חשבתי האם יש קשר בין שפת הגוף שלנו בעת מכירה או רכישה להצלחה בעסקים. בזמן שאנחנו עושים עסקים, הבנת שפת הגוף של האחר, יחד עם ההבנה של מה נכון לשדר - תעזור לנו לשלוט בסיטואציה ולהבין טוב יותר את הרגשות שסביבנוכולנו יודעים שהרכישה של כל מוצר החל משירותים ועד לפריט לבוש היא רגשיתאז הנה כמה נקודות קטנות שיעזרו לנו בהבנת הרגשות וכך בעסקים:

נשתדל להיות עם שפת גוף פתוחה - בגדול שהחזה והבטן גלויים. הידיים לא שלובות ואין משהו חוצץ בינינו לבין הלקוח, כמו ארנק או תיק.

צילום: shutterstock

"חוק הפופיק" - חשוב שנהיה מול הלקוח בכל גופנו, כלומר פלג גוף עליון ותחתון מכוון אליו ובגדול שהפופיק שלנו יהיה מול הפופיק שלו.

אי נוחות של הלקוח - ברגע שנראה שהלקוח מתחיל לגעת בכל מיני אזורים בפנים בחטף או נגיעות באזור הצוואר, נבין שיש פה התנגדות רגשית. זה תלוי באדם שמולנו ובטיב הקשר, אך עלינו לשאול שאלות בסגנון של: "אני רואה שמשהו לא יושב לך - יש לך משהו לשאול" או להציע בונוסים ולהסביר את איכות וייחוד המוצר שוב וכו'.

שיחה עסקית שנעשה בטלפון – חשוב להבין שגם כשלא רואים אותנו, שפת הגוף שלנו משפיעה על טון הדיבור שלנו ולכן בשיחת טלפון נתנהג כאילו הלקוח ממש עומד מולנו. נעמוד זקוף, נתרכז אך ורק בשיחה וננסה לזוז ולהזרים כמה שיותר אנרגיות לגוף. ברגע שאנו באנרגיה גבוהה, הראש יותר צלול והטון נשמע רציני יותר.

שיהיה לכולנו בהצלחה ובעז"ה שנחתם לשפע רוחני וגשמי. 

נועה לזרי – מומחית לשפת גוף

לטיפים נוספים ופרטים על קורסים קרובים מוזמנים לחפש בפייסבוק. 

טורים נוספים