קיווינו והתפללנו, אבל הזוג הדתי של המירוץ למיליון, קארין ואריאל קליינברג הגיעו בגמר המירוץ למיליון למקום השני והמכובד ולא זכו במיליון השקלים. אל המקום הראשון הגיעו צמד הנשים טיה ופיי שאמרו בסוף התחרות: "נלחמנו ונאבקנו ושמחנו לאורך התחרות עד שהגענו למטרה שלנו". 

12 זוגות ישראליים יצאו למשחק הטלוויזיה "המירוץ למיליון", ואתמול (ראשון) הגיעה התחרות לסיומה, עם ניצחונן הסוחף של טיה ופיי. למקום השני בתחרות, כאמור הגיעו הזוג קארין ואריאל, ובמקום השלישי זכו יצחק וחביב. במהלך פרק הגמר, שהתקיים בפליפינים, הגיעו הזוגות אל מגדל טראמפ, אחד מגורדי השחקים הגבוהים במנילה, המתנשא לגובה של 280 מטרים, שם התמודדו עם משימת גמר שנחשבת לקשה ביותר בתולדות המירוץ למיליון. 

בראיון לכיפה אמרו הזוג: "אנשים לא מבינים באמת את רמת הקושי של המשימות, לפעמים אנשים רואים על המסך וחושבים שסתם לוקחים קשה או מתבכיינים על משימה מסוימת אבל הצופים לא יכולים להבין את המורכבות שקיימת בריצה, גם אם המשימה עצמה לא מאוד קשה אבל אתה במוד שברירי ורעב ומותש מעייפות אז יהיה מאוד קשה לבצע את המשימה וזה דבר שלא רואים על המסך, לדוגמא במשימת הקוביה שהיתה בחצי הגמר על המסך זה נראה מאוד קליל ולא מצליחים להבין את רמת הקושי שחווינו שם"