כל הכבוד לינוי! לאחר שהשיגה ניקוד גבוהה במוקדמות והעפילה לגמר, המתעמלת לינוי אשרם ביצעה תרגיל חישוק מרשים שזיכה אותה ב23.400 נקודות וסלל את דרכה למקום השני על הפודיום.  ניקול זליקמן בת ה-18  סיימה במקום הרביעי עם 21.450 נקודות

בשעה זו מתחרות השניים בגמר  תרגיל הכדור. זליקמן התחרתה ראשונה וזכתה באותה התוצאה מהתרגיל הראשון - 21.450. אשרם עלתה שנייה לתרגיל והשיגה תוצאה של 22.400, וייתכן שתזכה במדליה נוספת

השתיים העפילו לגמר מתוך 8 מתעמלות במקצה, אחרי שאתמול השתתפו שתי המתעמלות במוקדמות תרגיל הכדור ושתיהן קיבלו ציון זהה של 21.250 נקודות. היום הן עלו על המשטח למוקדמות תרגיל החישוק. אשרם קיבלה ציון של 23.550 נקודות ודורגה במקום השני הכללי, וזליקמן זכתה לציון של 21.600, ודורגה במקום השביעי הכללי, וכמובן שתיהן עלו כאמור לגמר. לגמר הכדור זליקמן עלתה מהמקום השישי ואילו אשרם מהמקום השביעי. 

מחר ובחמישי ייערכו מוקדמות תרגילי האלות והסרט, כשבחמישי בערב ייערכו תחרויות הגמר של התרגילים הללו. ביום שישי יתקיים גמר הקרב רב. בגמר,  16 המתעמלות שתסיימנה ראשונות יזכו בכרטיס הכניסה למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020.

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, בירכה על ההישג: "לינוי אשרם בוחרת פודיום עם הזכייה שלה בשתי מדליות כבר ביום הראשון באליפות העולם", אמרה השרה והוסיפה: "לינוי שלנו ממשיכה להוכיח שהיא חלק בלתי נפרד מהצמרת העולמית עם זכייתה במדליית הכסף בתרגיל החישוק ובמדליית הארד בתרגיל הכדור באליפות העולם בבאקו. כבוד גדול גם למתעמלת הצעירה, ניקול זליקמן שהפגינה ביצועים כמעט מושלמים בתחרות מצוינת מבחינתה וסיימה את התחרות במקומות 4 ו-7.
מאחלת הצלחה למתעמלות בתרגילי האלות והסרט מחר ובמיוחד בתחרות הקרב-רב ביום שישי".