שר החינוך הרב רפי פרץ בירך על פרישתה של מפלגת נעם מההתמודדות בבחירות: "מברך את הנהגת נעם שגילו אחריות ופרשו מהמירוץ", כתב. 

לדברי הרב פרץ, "לציונות הדתית יש רק בית אחד שילחם על הערכים שלנו בכנסת. שילחם על עולם התורה שלנו. שילחם על העמקת הזהות היהודית שלנו. שילחם על ארץ ישראל".

ח"כ מוטי יוגב הצטרף לברכות ואמר: "‏מברך את ראשי 'נעם' שקיבלו החלטה אחראית, פרשו מהמירוץ לכנסת, בכך הצילו קולות אבודים.
אני קורא לבוחרי 'נעם' להצביע 'טב' - הבית היהודי והאיחוד הלאומי - מפלגות שהן ונציגיהן, יעמדו על חיזוק עולם התורה הציוני-דתי, הזהות היהודית של המדינה, חוסן המשפחה ושלמותה של ארץ ישראל.
הצביעו 'טב'!"

גם ח"כ אופיר סופר בירך: "אני מברך את מפלגת נעם על פרישתם מהמירוץ. בבחירות הללו אסור לקחת סיכונים מיותרים. אל מול מתקפת החילון של ליברמן-גנץ-לפיד, אני קורא לתומכי נעם- אנשי הציונות הדתית החרדים לזהותה של מדינת ישראל, לחזור הביתה ולהצביע "ימינה".

במפלגת עוצמה יהודית בטוחים שהפרישה של נעם מבטיחה את המעבר שלהם: "הפרישה של נעם היא נקודת הכרעה בבחירות הללו. פרישת נעם מחזקת את עוצמה יהודית מול קמפיין השתייה של הליכוד וימינה ומבטיחה את המעבר של עוצמה יהודית. פרישת נעם מעבירה לעוצמה יהודית קרוב למנדט של בוחרים אידיאולוגיים שמטבע הדברים בוודאי לא יצביעו לבנט או לנתניהו".

עוד הוסיפו בעוצמה יהודית כי: "אנו מצפים כעת ממפלגות הליכוד וימינה להפסיק את הירי בנגמ"ש ולפעול באחריות להצלת גוש הימין".