לגור בבית פרטי עם גינה בשומרון וליהנות מקהילה מחבקת, אווירה וחיי חברה שוקקים: עכשיו זה אפשרי! נותרו 6 בתים אחרונים בפרויקט החדש של חברת "בתי אמנה" וחברת "ש.א.ג ולול" ביישוב קריית נטפים. הזדמנות אחרונה להגשים חלום

לפני 35 שנה הוקם קריית נטפים, אחד מוותיקי היישובים בשומרון.

אחד מהדברים הבולטים שמייחדים את היישוב זה השותפות של התושבים בהובלתו ובעיצוב אופיו. ביישוב פועלות מספר וועדות האחריות לקדם ולהוביל פעילות יישובית בתחום החברה והקהילה, חינוך, נוער, קליטה, חזות, תרבות תורנית, חסד ועזרה הדדית. חברי הוועדות שותפים ליצירת האווירה המשפחתית בישוב ודואגים לספק לכל תושב הזדמנות לתרום לקהילה ולהביא לידי ביטוי את קולו הייחודי. את הישוב מנהיגים בהתנדבות חברי המזכירות אשר נבחרים אחת לחמש שנים בבחירות דמוקרטיות מתוך חברי האגודה.

אודליה מינס משמשת כיו"ר המזכירות של קריית נטפים, היא גם מרצה למשפטים בקריה האקדמית אונו.  היא נשואה לרפאל, מרצה לפיזיקה באוניברסיטת אריאל, יחד הם הורים לתשעה ילדים ("הגדולה אוטוטו בת 16 והקטנות, תאומות בנות תשעה חודשים"). הם גרים שבע שנים ביישוב. דיברנו איתה כדי לשמוע ממנה על קריית נטפים.

"קריית נטפים הוא ישוב דתי-קהילתי המונה כ-190 משפחות" היא מספרת, "הישוב מורכב מאוכלוסייה מגוונת והטרוגנית ביותר, המתפרסת כמעט על כל הספקטרום הדתי על גווניו השונים וזה אחד הדברים המייחדים אותו".

על הקהילה ביישוב מספרת אודליה: "הקהילה שלנו מורכבת מאנשים מגוונים גם ברמה המקצועית, עם ייצוג רחב לאנשי חינוך, אנשי עסקים, בעלי מקצועות חופשיים ועוד".

איך חיי החברה בישוב?

"בישוב יש חיי חברה עשירים, והתוכנית התרבותית והקהילתית משתדלת לענות על צרכי הקהילה על שלל גווניה בניצוחה של רכזת הקהילה שלנו. החל מפעילויות המותאמות לילדים, פעילויות לנוער המאורגנות על ידי קומונרית בני עקיבא ורכזת הנוער, ערבים משפחתיים סביב מעגל השנה היהודי והישראלי, פעילויות המותאמות לבני הגיל השלישי, וערבים זוגיים בעלי תכנים מגוונים דתיים ואחרים. אבל מעבר לתכנים שהישוב משקיע בהם, הקהילה מתאפיינת ביחסי קרבה, חברות ואכפתיות ייחודיים, שהם אלה שבדרך כלל גורמים בסופו של דבר לכך שרוב מוחלט של השוכרים שמגיעים לישוב מעוניין להישאר בו"

הדמיהצילום: בית אמנה וש.א.ג ולול

ספרי לנו על השירותים ביישוב

"בישוב יש מכולת, ספריה מושקעת ומפותחת, 3 מניינים לעדות השונות, סניף בני עקיבא, 3 מגרשי ספורט ומספר גני שעשועים, וכמובן גני ילדים ומעון מעולה".

ליישוב ישנן תכניות הרחבה אשר מיועדות לקליטת 100 משפחות נוספות בשנים הקרובות. הפרויקט החדש של חברת "בתי אמנה" יחד עם חברת "ש.א.ג ולול" הוא בעצם תוספת קטנה לשכונה שאוכלסה בשנתיים האחרונות, ובו 15 בתים חד משפחתיים עם גינה. הפרויקט אשר ממוקם בכניסה ליישוב, משקיף אל הנוף הפסטורלי של הרי השומרון כולל תצפית לתחילת נחל קנה וליישובים הסמוכים. בנוסף ניתן להגיע אליו דרך אזור התעשייה ברקן, דרך מהירה יותר, מבלי לעבור דרך יישובים ערבים.

בפרויקט, נותרו רק 6 בתים אחרונים, עם צפי אכלוס בעוד כחצי שנה. בבתים 124 מ"ר בקומה הראשונה, 94 מ"ר בקומה השנייה עם מרפסת של 30 מ"ר, שבנויה כמעטפת עם אופציה להרחבה.

אז עכשיו כשנותרו הבתים האחרונים כדאי למהר להגשים את החלום ולגור בבית פרטי עם גינה בשומרון, במקום שמשלב, שכנים איכותיים , אווירה קהילתית ומיקום מרכזי, רק 10 דקות מאריאל, 5 דקות ממרכז קניות גדול ו-20 דקות מהמרכז.

"אם אתם מחפשים ישוב עם איכות חיים שיש בו קהילה כיפית, משפחתית, שמשאירה לכם גם את היכולת להיות עצמכם ולשמור על הייחוד שלכם – קריית נטפים זה המקום בשבילכם" מסכמת אודליה.

עוד פרטים על הפרוייקט