פרסום ראשון: על רקע עזיבת עוצמה יהודית, ולראשונה במערכת הבחירות הנוכחית,  צוותי הבית היהודי והאיחוד הלאומי אמורים להיפגש היום (ג') כדי לאשר מחדש את הריצה המשותפת. כך נודע לחדשות כיפה.

צוות המשא ומתן של הרב ריפ פרץ, ניר אורבך, ניסן סלומינסקי ועו"ד יעל דולב, אמורים להיפגש עם נציגי האיחוד הלאומי (ככל הנראה שריה דמסקי) כדי לסכם את פרטי הסכם החיבור בין שתי המפלגות.

יש לציין כי על הפגישה סוכם אתמול, עוד בטרם הודיע איתמר בן גביר על עזיבתה של עוצמה יהודית את איחוד מפלגות הימין, כך שלא ידוע האם היא תצא בסופו של דבר אל הפועל. לצד זה, המתיחות והחשדנות בין שתי המפלגות לא התפוגגה לאחר שבגורמים בבית היהודי תהו מדוע באיחוד הלאומי אישרו אמש הסכם שעוד לא  נחתם, ואילו באיחוד הלאומי לא הבינו מדוע יש צורך בצוותי מו"מ כדי לאשר הסכם שנחתם רק לפני כמה חודשים.

בבית היהודי אישרו בסוף השבוע שעבר את הקפאת רשימת המפלגה לכנסת הקרובה ויממה לאחר מכן הודיעו על מינוי צוות המו"מ לקראת המגעים לאיחוד מפלגות הימין הדתי. אמש, הלכו בעקבותיהם גם בוועידת האיחוד הלאומי שאישרה את הרשימה לכנסת ובנוסף אישרה את ההסכם שנחתם בינה לבין הבית היהודי ועוצמה יהודית לקראת הבחירות הקודמות