מטוסו הפרטי של הפילנתרופ מר סילבן אדמס נחת אמש בישראל, ואיתו - הזמרת מדונה. יחד איתה, הגיעו גם משלחת של 135 איש, ביניהם 40 חברי מקהלה בראשות הראפר קואבו, 25 רקדנים ועשרות אנשי מקצוע האמונים על הכוריאוגרפיה, הבמה, התאורה והווידאו ארט.

חלק מההערכות לקראת בואה של מדונה כולל שינוע מטוס קרגו מיוחד במשקל של כ- 30 טון ציוד אשר עשה את דרכו בשלוש תחנות: ארה"ב, לונדון וגרמניה. חלק מהציוד שהגיע במטוס הקרגו כולל 70 מדרגות ומעלית מיוחדת שיבנו וישולבו בבמת האירוויזיון, ציוד הקרנה, תאורה, סאונד, הולוגרמות וציוד Backline.
במקביל למטוס הקרגו, תצא טיסת צ'רטר המונה למעלה מ-100 אנשי צוות אשר יגיעו לישראל במקביל לנחיתת מטוסו של סילבן אדמס עם מדונה.

מאחר וחללי מתחם האירוויזיון תפוסים עד אפס מקום עבור עשרות המשלחות המשתתפות באירוויזיון, נבנה בימים אלו קומפלקס אוהלים ייחודי וחדש אשר ישמש את מדונה והמשלחת אשר מלווה אותה. מדונה עתידה להקדיש את רוב שעות הביקור להכנה מקצועית לקראת הופעתה בגמר האירוויזיון שכוללת  4 חזרות מלאות במסגרתם תשהה המשלחת שעות רבות במתחם האוהלים שנבנה עבורם.

ומה באשר לאירוח בבית המלון? חוץ מסגירת קומה שלמה אשר תשרת אותה ואת אנשי הצוות, ביקשה הזמרת לאטום את כל החלונות בחדר השינה האישי שלה, וכן, לספק לה פירות אורגניים ופרחים. בנוסף, יוקדשו במיוחד עבורה חדר כושר וחד אוכל, וכן, השף הפרטי שלה, יעבוד בצמוד לשף בית המלון.

דניאל בנעים - מייסד ומנכ"ל "קבוצת קומטק" המפיקה ומנהלת עבור סילבן אדמס את ביקורה של מדונה בישראל, יחד עם אנשי התאגיד, הדגיש כי: "מדובר בהפקה מאוד מורכבת עם דרישות וסטנדרטים גבוהים כפי שנהוג באירוח אמנים בינלאומיים".