סערת כיסוי הראש של לינור אברג'יל ממשיכה לצבור תאוצה. כזכור, לאחר טקס המשואות כתב השופט בדימוס אליגון: "ניסיתי לצפות בטקס הדלקת המשואות, אחרי דקה נמלטתי על נפשי. המגישה חובשת לראשה תרבוש רב קומות, כמצווה בימים אלה על נשים שומרות מצוות". ובהמשך הוסיף הערות סקסיסטיות לגבי לבושה של אברג'יל. גם בתגובות לפוסט נרשמו הערות משפילות כלפי לינור אברג'יל.

הבוקר הצטרפה למחאה גם שרת התרבות, מירי רגב, שמשרדה היה אמון על טקס הדלקת המשואות. "לינור, השביס שלך הוא כתר המורשת על ראשך ועל ראשנו. את  מייצגת את הטוב והיפה בחברה שלנו ואני פשוט גאה בבחירה בך!" כתבה רגב והוסיפה: "את ואביב, מנחי הטקס, בשילוב עם המשיאות והמשיאים והמשתתפים בתוכנית האמנותית, מהווים ייצוג מרשים של פסיפס החברה הישראלית בכללותה". 

כעת גם בדוברות בתי המשפט מבקשים להתנער מדבריו המזעזעים של השופט בדימוס ואומרים "מדובר בהתבטאות מבישה ואומללה של שופט שלום בדימוס שפרש לפני כ- 13 שנים ממערכת בתי המשפט ומערכת בתי המשפט מתנערת ממנה מכל וכל".

גם שרת המשפטים היוצאת, איילת שקד, התייחסה לדברים "היום מועמד כמו השופט אליגון לא היה נכנס בשערי הוועדה לבחירת שופטים. לשמחתי הדעות הפְּסֵידוֹ נאורות שלו גם לא נכנסות היום בשערי החברה הישראלית, שמגנה אותן בקול גדול".