מצאתי בחנויות כיורים ורודים, אריחים ורודים-אפורים, משקפי שמש ורודי מסגרת, סדינים וציפיות ורודים וכמובן סנדלים ושמלות. מאחר שסולם הגוונים הטרנדי הוא פסטל, הצבע הוורוד הוא חבר של כבוד בנבחרת לצד תכלת וירקרק, סגול בהיר וכתום בהיר. וכרגיל כשהמעצבים מתבייתים על צבע מסוים, הם דואגים שהוא יציץ מכל פריט המקיף אותנו.

בחברת אלוני אומרת המעצבת ענת אגסי, מנהלת תחום האדריכלים שלא חייבים לוותר על כל הריפודים והווילונות בצבעים הכהים או החזקים, אלא להוסיף אליהם כריות נוי בצבע "הנכון", או אפילו כלי אוכל, אגרטל, חיפוי קיר מרכזי. נגיעות קטנות שעושות הבדל גדול. באלוני יש כיור ורוד, ואריחים בסגנון אתני או גאומטרי, בשילובי של ורוד ואפור.

צילום: אלוני

צילום: רזרבד

 

נעלי סירה בוורוד עדין, ברשת גלי, מעידות על מודעות אופנתית בלי להשתלט על ההופעה. או חולצה ורודה כמו שיש למותג האופנה הישראלי five Us מבית פנורמה בתל אביב המתגאה בתוצרת כחול-לבן, ובעיצוב קלאסי ונקי. נעימות במיוחד ללבישה הן חולצות הטי הוורודות עם סמלים ומשפטים המבטאים אהבה ואחווה.

גליצילום: אסף לוי

צילום: ווישוז

 

לגולברי יש שמלה ורודה בגזרה ישרה וצמודה ושרוולים ארוכים עם שרוכים בחלקם העליון, הנפתחים מתחת למרפק, והמותג  Reservedמשיק לאביב קולקציית קפסולה  בשם רידיזיין שבין היתר כוללת שמלת מקסי בוורוד ולבן, עם דגם קטן באדום המעטר אותה בפסי אורך ורוחב ושרוולים רחבים מתנפנפים. שמלות הקולקציה עולות כ-200 עד כ-350 שקלים.

צילום: גולברי

 

בחנות פופ-אפ (כלומר זמנית), שתישאר פתוחה ברחוב השרון בתל אביב עד 21 באפריל, יש תיקים מיובאים מאיטליה בסגנון ייחודה, בגוונים של ורוד בהיר, סגול בהיר (לילך) ולבן, וגם בוורוד וירוק חזקים. וגם בהטבעות של עור נחש וקרוקודיל. המחירים גבוהים גם אחרי ההנחה שמקבלים בחנות הזמנית, אבל תיק כזה ללא ספק גונב את ההצגה ומשתלט על ההופעה. 

אפשר להוסיף מגע ורוד גם באמצעות שעון קסיו במותג  BABY-G לנשים, שעון סווטש ואפילו שעון ורסצ'ה, זה האחרון מלמד כמובן עד כמה הצבע הוורד הוא עכשיו לגיטימי גם בעיצוב העילי.

צילום: קסיו בייבי

צילום: סווטש

 

ומי שלא מרגישה נוח ללבוש ורוד, יכולה לשכב לישון על סדינים ורודים. יש כאלה בחנות הדגל של חברת אולימפיה שנפתחה באחרונה בכפר סבא במרכז הפעמון. המקום מקבל גם הזמנות למזרנים מותאמים לצרכי הלקוח (כאב גב, כאב עורף וכו'), המיוצרים במפרט אישי למענו. ויש שם מזרנים זוגיים הבנויים בהבדלים בין קצה אחד לקצה השני (אם אחד מבני הזוג אוהב לישון על משטח קשיח, למשל, והשני על משטח רך). במיטה הזוגית הוורודה של אול​י​מפיה גם הכריות והשמיכות ורודות. לפרטים נוספים כדאי להיכנס לאתר.

צילום: אולימפיה