בתום שלושה חודשיים של מערכת הבחירות, וועדת הבחירות המרכזית סיימה את תפקידה בדיון מסכם לאישור תוצאות הבחירות לכנסת ה-21. השופט מלצר ומנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, עו"ד אורלי עדס,  תקפו את בנט ושקד על התנהלותם בשבוע האחרון, ברגע היוודע תוצאות האמת:  "היו שניסו לערער על הלגיטימיות של הוועדה ועל התוצאות, אך נהגנו בשוויון בכולם - לא תופסים אף אדם בצערו", אמר מלצר. 

את דבריו פתח בדברי תודה ל"גורמי הביטחון האלמוניים שעזרו לנו לקדם חס וחלילה חשש לסייבר שקרה במקומות אחרים בעולם. אותם גורמים אלמוניים שעזרו, צריך להגיד להם תודה על העבודה המעולה שגם הצליחה, לפעמים עושים עבודה מעולה וזה לא מצליח, והפעם זה הצליח. מגיע להם, כל הגורמים, מי שיודע - יודע. מגיע להם את כל התודה וההוקרה. הגדולה של האנשים האלה היא בשקט וצנעה עם ישראל לא יודע כמה הוא חב לאותם אנשים".

מלבד זאת, הוא ציין כי "מערכת הבחירות נערכה בצה"ל ואנחנו דאגנו שלא יהיה חייל אחד, היכן שהוא לא נמצא, שלא יוכל להצביע. צה"ל עבד איתנו בשיתוף פעולה הדוק, העסקנו כמעט את כל החיילים הבודדים בצה"ל וחיילי התשמ"ש, אלה שמקבלים עזרה כלכלית, ושיבצנו אותם כסדרנים בכל תחנות הקלפי. מדובר באלפי אנשים שזקוקים לעזרה כלכלית, וצה"ל מסייע, אבל המסגרת שצה"ל מסייע היא מוגבלת. בכך שגייסנו אותם לצורך התפקיד ביום הבחירות, הם קיבלו יום הכשרה ויום ביצוע, כאילו סידרנו להם משכורת 13"

צפו בוועדה המסכמת: 

">">">

מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, עו"ד אורלי עדס, פרצה בבכי . עדס אמרה בהתרגשות: "חווינו כאן בשבוע האחרון מתקפה חסרת מעצורים שאותה נאלצנו להדוף, לרבות אמירות חסרות שחר שמטילות דופי ביושרו של הצוות המקצועי".

"כל זאת נעשה לצערי מבלי לחשוב ולו לרגע שמאחורי אלה עומדים אנחנו, עובדי וועדת הבחירות. כולנו אנשים בשר ודם עובדי ציבור במלוא מובן המילה שעשו ככל יכולתם להצלחת המשימה" סיכמה עדס בכאב.