אוטובוס ריק מנוסעים הידרדר לעבר קבוצת נערים שהיו בגיבוש ליחידה צבאית סמוך לבא"ח צנחנים שבצפון הנגב. צעיר כבן 18 נפצע אנושות ומטופל במקום. כמו כן נפצעו חמישה נערים נוספים שפונו לבית החולים סורוקה, בהם שניים במצב בינוני ושלושה במצב קל. נהג האוטובוס עוכב לחקירה.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי האוטובוס הריק חנה סמוך למתחם אוהלים שבו שהו הנערים. הנהג היה מחוץ לאוטובוס שהחל להידרדר ופגע במתחם שבו היו הנערים שהתמיינו לגיבוש.

הצעיר שנפצע אנושות מטופל במקום על ידי כוחות מד"א וכוחות רפואה צבאיים. שני הפצועים באורח בינוני סובלים מחבלות בבטן ובגפיים והם פונו לבית החולים בעזרת מסוק, שלושת הפצועים הנוספים סובלים מחבלות בגפיים ופונו באמצעות אמבולנסים של מד"א.

פראמדיק מד"א יונתן פופקין סיפר: "ראינו אוטובוס ובסמוך שכבו מספר צעירים, אחד מהן היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית. 5 פצועים נוספים היו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות בגפיים, בבטן ובראש. הם סיפרו שנפגעו מאוטובוס שהדרדר ונטה על צידו. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני במקום, 2 מהם הוטסו במסוק מד"א לבית החולים סורוקה והשאר פונו באמבולנסים שלנו. מצבו של אחד הפצועים היה אנוש ושאר הפצועים במצב בינוני וקל".

מבית החולים סורוקה נמסר כי שניים מפצועי התאונה שהגיעו סובלים מחבלות גפיים ובטן, הם בהכרה ועוברים הערכה רפואית בחדר הטראומה.

הורים רבים של הנערים המתמיינים הגיעו לאזור הבסיס, כמה קצינים יצאו אל ההורים ושוחחו איתם, אך לא נידבו פרטים על שאירע. בתוך כך, הצבא יצר קשר עם משפחות הנערים שנפגעו.

דיווח בבדיקה: דיווח על תאונת דרכים עם מעורבות אוטובוס בקיבוץ שומריה במועצה האזורית בני שמעון בנגב. על פי הדיווחים הראשונים והלא מאומתים, במקום נמצאים כ-20 בני אדם שנפגעו בדרגות פציעה שונות.