משה פייגלין, יו"ר מפלגת זהות מודה בהפסד בבחירות לכנסת ה-21 במכתב שנשלח לפעיליו הפוליטים. פייגלין מבקש להודות ל120 אלף מצביעים שהצביעו לזהות ולפעיליו. "הקב"ה (המציאות בשפה חילונית) אמר לנו בפשטות שני דברים ברורים; נגעתם במשהו ענק שאיש אינו יכול להתעלם ממנו. בנוסף, אתם, הפרי החדש, עדיין לא בשל דיו - ומנגד, העם, עדיין לא בשל לקבל אתכם".

פייגלין שקיבל מעבר לכמעט 3% ממצביעי אזרחי ישראל, קיבל עוד 9% בספירת המעטפות הכפולות. למרות זאת, בגלל אחוז החסימה הגבוה העומד על 3.25%, מפלגת זהות לא הצליחה להיכנס לכנסת ה-21, על אף 120 אלף מצביעיה. "העץ צריך להשיר לבדו את פרות הבוסר חסרי התוכן שהצמיח ולפנות מקום לפרי ההילולים שלכם ולשם כך צריך סבלנות ונחישות".
 
"אני מתייחס לבחירות 2019 כאל שלב חשוב בסולם שראשו מוצב במטרה גבוה  הרבה יותר מאשר רק הכניסה לכנסת. וכשזו ההתייחסות, אזי מובן מאליו שהיתה זו הצלחה אדירה". אומר פייגלין לפעיליו. "120 אלף ישראלים, שלמרות כל מסע ההכפשה, מסע הדה לגיטימציה ודה ההומניזציה שעברנו, לא נרתעו והצביעו זהות. האנשים הללו, הם בסיס ('בייס') פוליטי חדש בישראל - בסיס של חירות.
כ-150,000 איש נוספים, שעל פי כל הסקרים תכננו להצביע זהות אך הורתעו וחזרו ברגע האחרון אל תבניות ההצבעה המסורתיות שלהם - גם הם מעגל שקל יהיה עכשיו לחזור  ולחזק ולחבר אל 'בייס' החירות".

פעילי מפלגת זהות | 120 אלף מצביעיםצילום: פלאש 90, תומר נויברג

 
פייגלין הוסיף במכתבו ואמר: "למהפכות אמיתיות, מהפכות עומק, לוקח זמן להבשיל. אי אפשר לבוא אל הישראלי עם ספר של 344 עמודים, ספר שמתחיל בבית מקדש ונגמר בהפרדת דת ומדינה, לבוא אליו בתפיסה של שפע במקום שוויון ובחלום של שלום מתוך ניצחון - ולצפות שחודש אח"כ, תחת מסע 'גוועלד' כללי של כל ממסדי השעבוד באשר הם, יחייך הישראלי שלנו מן חיוך פייגליני שכזה ויצביע זהות".
 
יו"ר מפלגת זהות אמר כי זהות איננה הולכת לשום מקום. "אנחנו מתארגנים מיד להמשך הדרך.
את הזמן היקר שקיבלנו ננצל בכדי להבשיל את הפרי. נסביר, נחנך, נשכנע, נייצר עוד ועוד ערוצי תקשורת - נגיע לכל ישראלי עם בשורת החירות. שוב לא ניתן יהיה לצרוח פתאום שאנחנו נאצים שרוצים לבטל את הביטוח לאומי ולהרוג את הנכים, איש לא יקנה יותר את הסיפורים  הללו, כי לכל השאלות נענה עכשיו ולא בחודש ובשבוע האחרון. אז זהו זה חברים".