השחקנית שני כהן, מתכנית הסאטירה 'ארץ נהדרת' אמרה בראיון לגלי צה"ל כי כל צוות השחקנים של התכנית מצביעים היום (ג') בקלפי סמוכה לאולפן. בשיחה לחדשות כיפה אישרה כהן כי: "חלק מהצוות כבר הצביע בקלפי".

משיחה שקיימנו עם גורם בוועדת הבחירות עולה כי לא קיימת אופציה כזאת כלל וכלל של הבאת הקלפי למקום מסוים. "כל אדם מצביע בקלפי על פי מקום מגוריו. זה לא נכון. נקודה". 

אין סיכוי שדאגו להם לקלפי?

"אין סיכוי כזה. זה פייק ניוז". כך אמר אותו גורם מוועדת הבחירות לכנסת.

האופציה היחידה שבה אדם יכול להצביע בקלפי שלא במקום מגוריו, זה אנשים שנמצאים בשליחות מטעם המדינה מחוץ לגבולותיה, חיילי צה"ל וכוחות הביטחון ואנשים בעלי מוגבלות. על פי החוק, אדם שמפאת מצבו הגופני מוגבל בניידות והקלפי שבה הוא רשום אינה מוגדרת כנגישה, רשאי להצביע בכל מקום קלפי שנקבע על ידי ועדת הבחירות המרכזית כקלפי נגישה מיוחדת. בבחירות לכנסת ה-21 יהיו כ- 2,183 קלפיות נגישות מיוחדות בכל רחבי הארץ.
 
בהצבעה בקלפיות הנגישות המיוחדות יידרש הבוחר, אם מוגבלותו אינה ניכרת לעין או אם אין ברשותו תעודה המעידה על כך שהוא מוגבל בניידות, לחתום בפני מזכיר ועדת הקלפי על הצהרה כי הוא מוגבל בניידות. לתשומת לב הבוחרים - הצהרה שקרית היא עבירה פלילית, והיא ומעכבת את הצבעתם של בוחרים המוגבלים בניידותם ומקשה עליהם.

מהפקת התכנית נמסר: "שחקני ארץ נהדרת מצביעים בקלפי הקרוב למקום מגוריהם".