ברוך דיין האמת. שלומי מרק, בנו של מיכי מרק, מנהל ישיבת עתניאל שנרצח בפיגוע לפני כשנתיים, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע באורח אנוש בתאונת דרכים.

שלומי, 29, הוא הבן הבכור למשפחת מרק שנפגעה בפיגוע בציר 60 לפני שנתיים וחצי. אבי המשפחה מיכי מרק נרצח באירוע, האם חוי נפצעה קשה. בני הזוג נסעו עם ילדיהם בכביש 60 מדרום לחברון כשרכב ובו מחבלים פלסטינים עקף אותם. המחבלים ירו לעבר הרכב של משפחת מרק, הרגו את מיכי ופצעו את חוי באורח קשה. שני ילדים נוספים נפצעו.

שלומי הותיר אחריו שלושה ילדים, ואלמנה - יסכה, גם היא בת שכולה אשר אביה, שלמה בן עמי הי"ד, נרצח בפיגוע טרור. הזוג התגורר בישוב עתניאל. שלומי עבד במשרד ראש הממשלה, והתאונה אירעה כשהיה בדרך לעבודה, במחלף קרית גת, ביום חמישי סביב השעה 22.00.

מיכי מרק הי"ד ואשתו חוי תבדל"א, הוריו של שלומיצילום: באדיבות המשפחה

יוחאי דמרי, ראש מועצת הר חברון, תושב עתניאל, וחבר משפחת מרק אמר לאחר ההודעה על פטירתו של שלומי: "המומים כואבים ולא מאמינים לנוכח הטרגדיה הנוראה של מות חברנו שלומי מרק, בנו הבכור של יקרנו הרב מיקי מרק הי"ד. שלומי, אב לשלושה נשוי ליסכה ששכלה את אביה אליהו בן עמי בפיגוע. שניהם בני עתניאל ותושבי עתניאל היוו לכולנו דוגמה ומופת להתמודדות ולקיחת אחריות.

"שלומי, מרגע שהתגייס ועד היום בחר לתרום את מיטב שנותיו לביטחון ישראל כקצין ולאחר מכן במערכת הביטחון. אנו נפרדים משלומי בפרשת שמיני בה קראנו על שתיקתו הרועמת של אהרון לנוכח מותם הפתאומי של שני בניו.
מערב שבת אני מלווה את משפחת מרק ליבנו נקרע בשעות קשות אלו, אנו נושאים עיננו ומבקשים מריבנו של עולם שיאמר לצרותנו די ויביא מזור ומנוחה למשפחה היקרה."

בהודעת המשפחה נאמר: בכאב אין סופי וצער רב, אנחנו נאלצים להודיע על פטירתו של בעלי, בני ואחינו היקר דוד שלמה (שלומי) בן הרב מיכאל מרק, בעקבות תאונת דרכים נוראית בדרכו לעבודה במשרד ראש הממשלה.

ההלוויה תתקיים מחר, יום שני בהר המנוחות בירושלים. שעה מדויקת תתפרסם בהמשך