סקר חדש של חדשות 12 מציג תמונה עגומה למדי לגוש הימין. גנץ מצליח לגבור על נתניהו כאשר כחול לבן מקבל 32 מנדטים לעומת הליכוד עם 28 מנדטים בלבד. גוש השמאל שנסרח במהלך כל המערכת הבחירות, לראשונה, מצליח להדביק את גוש הימין, כאשר אורלי לוי אבוקסיס היא כף המאזניים. 

בהמשך הרשימה, מפלגה העבודה יציבה על 10 מנדטים. חד"ש - תע"ל  ויהדות התורה עם 7 כל אחת. ש"ס מצליחה להתאושש עם 6 מנדטים. הימין החדש ואיחוד מפלגות הימין עם 5 כל אחת. על סף אחוז החסימה עם 4 מנדטים נמצאות חמש מפלגות: גשר, מרצ, רע"ם -בל"ד, ישראל ביתנו וזהות. כולנו לא עברה את אחוז החסימה
 

[סקר_בחירות_56]

בהמשך הסקר דווקא נוצרה מגמה חיובית לנתניהו. כאשר נשאלו הנסקרים האם לדעתם ראש הממשלה פעל רק משיקולים ענייניים של טובת המדינה או גם משיקולים של אינטרסים אישיים בעניין הצוללות?

27% ענו כי נתניהו פעל רק משיקולים ענייניים של טובת המדינה, לעומת 25% הסקר הקודם. 42% טענו כי ראש הממשלה פעל משיקולים של אינטרסים אישיים לעומת 48% בסקר הקודם. 

הסקר נערך  ע"י מכון מדגם של ד"ר מינה צמח ומנו גבע בשיתוף iPanel בקרב 517 מרואיינים במדגם מייצג של כלל האוכלוסייה בישראל בגילאי 18 ומעלה. טעות הדגימה המרבית בסקר 4.4%+