לאחר הזינוק של נתניהו, סקרים מראים כי גנץ חוזר לגבור על ראש הממשלה אך גוש הימין ממשיך להוביל מעל גוש השמאל. 

על פי הסקר החדש של ערוץ 13  נראה כי הפער בין כחול לבן לליכוד קטן כאשר הראשונה מקבלת 31 מנדטים לעומת 29 של מפלגת השלטון הנוכחית. אולם גוש הימין עומד על 64 מנדטים לעומת השמאל מרכז עם 56. 

בהמשך הרשימה מפלגת העבודה היא המפלגה השלישית בגודלה עם 9 מנדטים, איחוד מפלגות הימין, יהדות התורה וחדש"ש-תע"ל עם 7 מנדטים. הימין החדש מתרוממים עם 6 מנדטים. כולנו, ש"ס, מרצ וזהות של משה פייגלין עם 5. רע"מ-בל"ד מגרדת את אחוז החסימה עם 4 מנדטים. מפלגת גשר של אורלי לוי וישראל ביתנו של אביגדור ליברמן לא נכנסות על פי הסקר לכנסת הבאה עם 2.3 ו-2.2 אחוזים בהתאמה. 

[סקר_בחירות_51]

הסקר של ערוץ 12 מראה תמונה עגומה יותר לראש הממשלה כאשר הוא זוכה ל-27 מנדטים בלבד, לעומת 32 מנדטים לכחול לבן בראשותו של גנץ. פער של חמישה מנדטים יכול להוות איום קשה לנתניהו, למרות שגוש הימין עדיין זוכה לרוב גם בסקר הזה עם 62 מנדטים.  

על פי הסקר מפלגת העבודה מתייצבת עם 10 מנדטים, חד"ש - תע"ל עם 8, יהדות התורה - 7, הימין החדש - 6, איחוד מפלגות הימין - 5, ש"ס - 5, כולנו, מרצ, רע"ם-בל"ד, ישראל ביתנו וזהות מגרדות את אחוז החסימה עם 4 מנדטים. גשר לא עוברת עם 1.6 אחוזים.

[סקר_בחירות_52]