עמותת פעמונים

בעמותת פעמונים עוזרים כל השנה למשפחות לצאת ממעגל החובות, ובמיוחד בימי הפורים בהם אלפי משפחות ניצבות חסרות אונים אל מול איום כלכלי ואינן יכולות לחגוג את החג.

השנה הגדילו לעשות בעמותת פעמונים, והציבו אלפי שגרירים של העמותה בקהילות ברחבי הארץ, על מנת שיעזרו לאסוף 'מתנות לאביונים', לקראת יום הפורים. התרומות יחולקו "בו ביום" למשפחות ברחבי הארץ ומיד לאחר החג, יתחילו בעמותה ללוות את המשפחות בדרך לעצמאות כלכלית, בתקווה שתהווה עבורם נקודת אור בנתיב חייהם הסבוך.

לתרומות לעמותת 'פעמונים' >>

 

 

עמותת איש צדק היה

עמותת "איש צדיק היה" שבראשה עומד הרב חיים אידלס, רב דיין ופוסק הלכה, עוסקת כבר מעל לשמונה שנים בחסד ועזרה למשפחות נזקקות חולים, וקשישים הזקוקים לסיוע. העמותה מסייעת לתינוקות לקבל תחליפי חלב, עוזרת לחולים לרכוש תרופות מצילות חיים שאינן כלולות בסל התרופות ונותנת סיוע כספי למשפחות נזקקות.  

כחלק מעקרונות העמותה, העמותה מאמינה בכלל ההלכתי של ''אין מעבירין מצדקה לצדקה''. לכן 100% מהתרומה מגיע אל היעד הנבחר. לקראת פורים ועל מנת להדר במצוות החג, פעילי העמותה יעבירו את התרומה למשפחות הנזקקות מעט לפני החג על מנת שיכולו ליהנות ולשמוח כבר בחג עצמו.

לתרומות לעמותת 'איש צדיק היה' >>

 

עמותת מקימי

עמותת מקימי פועלת לשיקום משפחות במצוקה כלכלית על מנת להעמיד אותם על הרגלים לדרך כלכלית חדשה. מיום הקמתה סייעה העמותה למעל 2,000 משפחות שנסיבות חייהן הובילו אותן למצוקה מסיבות שונות – מחלה, תאונה, התנהלות לקויה, חובות לבנקים, לנושים ולשוק האפור. העמותה פורשת בפני המשפחה את דרכי הפעולה האפשריים שברשותה ומסייעת בהכנת תוכנית הבראה כלכלית ארוכת טווח, יחד עם אנשי מקצוע מתחום הכלכלה והמשפחה. במקרים רבים העמותה פועלת בתוך הקהילות ורותמת את המעגל החברתי הקרוב של המשפחה לעזרה.

הנחת העבודה של העמותה היא כי לכל משפחה יש את היכולת לנהל באופן נכון את משק הבית בכוחות עצמה. העמותה מאמינה בטיפול ארוך טווח כאשר במרכזו נמצאת המשפחה עצמה, מתוך גישה שלפיה פיתוח מיומנויות להתנהלות כלכלית נכונה הוא כלי חיוני העשוי לתרום לכל משפחה. הערך העליון של הפעילות הוא האחריות העצמית של המשפחה בדרך להבראה כלכלית ומתוך כך, שירותי העמותה מותנים ברצונה של המשפחה לקבל על עצמה אחריות זו בכוונה לבצע תהליך של שינוי, תוך שקיפות ושיתוף פעולה מלאים.

לקראת פורים מקימי יצאה בקמפיין מתנות לאביונים כואב. שמספר את סיפורם של המשפחות המלוות על יידם.

לתרומות לעמותת מקימי >>

 

אגודת אפרת

אגודת אפרת שמה לעצמה מטרה מרכזית להביא לידיעת נשים השוקלות הפלה, מידע רלוונטי המאפשר להן לקבל החלטה חופשית, משוחררת מלחצים חברתיים וממסדיים הרואים בהפלה את הפתרון להריונות לא מתוכננים.   

אגודת "אפרת" סבורה שהפלה שאינה הכרחית תוכל להתבצע, רק לאחר שהאישה ההרה יודעת היטב את כל העובדות וההשלכות הנובעות ממהלך גורלי זה. האישה  תחליט רק בהתאם לשיקול דעתה ורגשותיה האישיים האמיתיים, על בסיס המידע אשר אנו רואים בו חובה אנושית ומוסרית לספק לאישה ההרה.

ב38 שנות פעילותה הצליחה אגודת "אפרת" להציל למעלה מ-74 אלף תינוקות שאמותיהם חשבו תחילה להפסיק את חייהם בעודם עוברים. אגודת "אפרת" תמכה בהן, סוציאלית, פסיכולוגית וכלכלית והיום הם משפחות מאושרות.

לתרומות לעמותת אפרת >>